تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819713426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افکار منفي بر عملکرد ملي‌پوشان تأثير مي‌گذارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: افکار منفي بر عملکرد ملي‌پوشان تأثير مي‌گذارد
وزير ورزش و جوانان اعتقاد دارد افکار منفي بر عملکرد ملي‌پوشان فوتبال کشورمان تأثير منفي مي‌گذارد.

محمود گودرزي در همايش همبستگي در حمايت از تيم ملي در مورد اثرات ورزش و هنر در جامعه گفت: هنر مي‌تواند باعث نشاط روح و روان شود، حسي که ورزش هم ايجاد مي‌کند و ورزشکاران بر اين مسئله واقف هستند.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: هنر باعث تعالي انسان مي‌شود و ورزش نيز همين کار را انجام مي‌دهد. در آکادمي‌ها در مورد تأثير ورزش در خلقيات که بحث مي‌شود عموماً باور دارند ورزش اثر شگرفي بر اخلاق مي‌گذارد. همچنين از منظر ايدئولوژيست‌ها ورزش باعث ترشح موادي در سيستم عصبي مي‌شود که آرامش‌بخش است، موادي که شبه مخدر است و البته جنبه منفي و اعتياد ندارد.

وزير ورزش و جوانان تصريح کرد: در هنر، موسيقي اين کار را انجام مي‌دهد. زماني که موسيقي و ورزش با هم اجرا مي‌شود اثرات موسيقي روي ورزش کاملاً نمايان مي‌شود، چيزي که در ورزش باستاني کاملاً خود را نشان مي‌دهد. حتي در ورزش‌هاي امروزي مانند ايروبيک هم ديده مي‌شود که موسيقي تأثير زيادي در ورزش دارد.

گودرزي ادامه داد: در اين مدت کوتاه باقيمانده به اين رويداد عظيم تمرکز تمامي رسانه‌ها بايد روي تيم ملي فوتبال‌مان باشد و از پرداختن به حواشي که باعث سرخوردگي و يأس مي‌شود، پرهيز کنند. افکار منفي بر عملکرد بازيکنان ما تأثير مي‌گذارد.

او با اشاره به نقش رسانه‌ها گفت: گاهي ديده مي‌شود حاشيه‌هايي که چندان جذاب نيستند از سوي برخي از رسانه‌ها منعکس مي‌شوند که خيلي هم زيبنده نيستند و حداقل در شرايط فعلي جايي ندارند. رسانه‌ها بايد اين مسائل را براي بعد بگذارند. اکنون بايد تمرکزها يکپارچه روي تيم ملي باشد.

وزير ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: بايد همکاري کنيم بازيکنان در ميدان و مربيان در کنارشان و مردم هم حامي و پشتيبان اين مجموعه باشند. اميدواريم و تلاش مي‌کنيم براي هرچه بهتر برگزار شدن اين فعاليت و به اميد خدا شاهد يک کار خوب و پسنديده خواهيم بود.

گودرزي در پايان تصريح کرد: براي ورزشکاران‌مان آرزوي توفيق مي‌کنم و اميدوارم با سعه صدر اين فشارها را تاب بياورند. مطمئنم و اميدوارم در همين سالن جشن توفيق براي اين عزيزان خواهيم گرفت.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/02/21 22:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن