تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815491617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت تيراندازان در مسابقات رکوردگيري تفنگ و تپانچه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۹ب.ظ)
دبير هيئت تيراندازي استان قم خبر داد: رقابت تيراندازان در مسابقات رکوردگيري تفنگ و تپانچه دبير هيئت تيراندازي استان قم گفت: تيراندازان قمي در مسابقات رکوردگيري رشته هاي تفنگ بادي و تپانچه بادي که جنبه انتخابي دارد براي عضويت در تيم قم با يکديگر به رقابت مي پردازند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدجواد متقيان نژاد اظهار داشت: بر اساس برنامه ريزي صورت گرفته در هيئت تيراندازي استان قم انشاالله در نظر داريم براي انتخاب تيم استان به منظور حضور در مسابقات مهم کشوري از تيراندازان رکورد گيري کنيم.
وي با اشاره به شرايط و قوانين مسابقه انتخابي تيم اعزامي هيئت تيراندازي استان قم به مسابقات ليگ و پيکارهاي تيراندازي قهرماني کشور، اضافه کرد: ثبت نام از تيراندازان مايل به حضور در اين رقابت ها در حالي صورت مي گيرد که مسابقات طبق قوانين 2013 برگزار خواهد شد.
دبير هيئت تيراندازي استان قم ابراز داشت: هر نفر مي تواند در يک رشته شرکت کند در حالي که مسابقات به صورت رايگان برگزار مي مي شود ولي داشتن بيمه ورزشي الزامي است و در صورت نداشتن بيمه ورزشي مبلغ 10 هزار ريال و يک قطعه عکس همراه با کپي کارت ملي در هنگام ثبت نام دريافت خواهد شد.
وي خاطرنشان کرد: کارت بيمه ورزشي به عنوان کارت شناسايي افراد محسوب مي شود و در زمان مسابقه بايد همراه تيراندازان باشد، ضمن اينکه کساني که داراي سلاح و تجهيزات شخصي هستند مي توانند از تجهيزات خود استفاده کنند.
متقيان نژاد بيان داشت: افرادي نيز که سلاح ندارند مي توانند از سلاح هاي هيئت تيراندازي استفاده کنند، در حالي که هيئت تيراندازي استان قم از بابت در اختيار گذاشتن تجهيزات تيراندازي از قبيل لباس، پايه و... هيچگونه مسئوليتي ندارد و در صورتي که اين تجهيزات در هيئت موجود باشد آنها را در اختيار افراد قرار مي دهيم.
وي ياد آور شد: دو مسابقه رکورد گيري در مدت دو روز برگزار مي شود و ميانگين دو رکورد ملاک انتخاب افراد خواهد بود، ضمن اينکه با توجه به شرايط سني در نظر گرفته شده تنها متولدين اول فروردين ماه سال 1363 به بعد مي توانند در اين رقابت ها حضور يابند.
دبير هيئت تيراندازي استان قم با بيان اينکه اين رقابت ها علاوه بر بخش مردان در قسمت بانوان نيز برنامه ريزي و برگزار خواهد شد، عنوان کرد: بر اساس تصميم اتخاذ شده توسط کميته فني هيئت تيراندازي قم، رده سني بانوان آزاد در نظر گرفته شده است.
وي اذعان کرد: افرادي که در اين مسابقات شرکت مي کنند حداقل بايد به امتيازاتي که از سوي هيئت تيراندازي پيش بيني شده در مسابقات رکوردگيري دست يابند، در حالي که در تفنگ بادي آقايان ملاک کسب 540 است و در تپانچه بادي اقايان 530 بايد کسب شود.
متقيان نژاد بيان کرد: در تفنگ بادي بانوان 340 امتياز و در تپانچه بادي بانوان 320 بايد کسب شود، ضمن اينکه مسابقات به صورت فرم کامل برگزار مي شود و ثبت نام از علاقمندان به شرکت در اين رکوردگيري و برگزاريرقابت ها در باشگاه تيراندازي شهيد مهدي زين الدين صورت مي گيرد.
دبير هيئت تيراندازي استان قم در پايان اظهار داشت: هدف ما حضور موفق در مسابقات ليگ تيراندازي باشگاه هاي کشور و مسابقات تيراندازي قهرماني کشور است و 6 نفر برتر هر رشته اين انتخابي به عضويت تيم تيراندازي استان قم براي اعزام به مسابقات ليگ کشوري در خواهند آمد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن