تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815375279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذوالقدر: کسب سهمیه المپیک، اولویت اصلی تیم ملی تکواندو است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مربیان موفق در کادر فنی نونهالان؛ ذوالقدر: کسب سهمیه المپیک، اولویت اصلی تیم ملی تکواندو است تهران - ایرنا - مدیر فنی تیم های ملی تکواندو با اشاره به اینکه کسب سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو اولویت اصلی تیم ملی تکواندو ایران است، گفت: در این مسیر می خواهیم با قدرت بالا در مسابقات قهرمانی قاره کهن و بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی حضور یابیم.


«غلامحسن ذوالقدر» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه تکواندوکاران، اردوهای آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشته اند و در روزهای باقی مانده تا مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان به اوج آمادگی خواهند رسید.
وی افزود: هم اکنون دو نفر از ملی پوشان به همراه تیم باشگاهی خود عازم تونس شده و به مدال طلا دست یافته اند که این مساله نشان می دهد در شرایط ایده آلی هستند.
ذوالقدر در پاسخ به اینکه با توجه به مسابقات متعدد پیش روی ( قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و انتخابی المپیک) هدف اصلی تیم ملی کدام است؟ اظهار کرد: مهم ترین هدف ما که به صورت مکتوب مشخص کرده ایم، کسب سهمیه کامل برای حضور در المپیک 2016 ریودوژانیرو است.
وی افزود: البته می خواهیم در قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی نیز بار دیگر قدرت تکواندوی ایران را نشان دهیم.
مدیر فنی تیم های ملی تکواندو تاکید کرد: پس از قهرمانی آسیا 3 رقابت مقدماتی جایزه بزرگ و در نهایت فینال این مسابقات برگزار می شود که باید در تمامی آنان شرکت کرده و امتیاز نفرات را در رده بندی جهانی افزایش دهیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا نفرات دارای امتیاز بالا در این رقابت ها شرکت می کنند، گفت: شاید این مساله عاقلانه باشد اما نمی توان تکواندوکار را در طول چند ماه بارها به اوج رساند و باید از تمامی سرمایه های خود استفاده کنیم و تمامی نفراتی که شانس کسب سهمیه دارند را در رقابت ها شرکت دهیم.
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به نزدیکی مسابقات جهانی نونهالان چرا کادر فنی مشخص نشده است، گفت: پیش از این مرحله نخست انتخابی ها را برگزار کردیم و پس از امتحانات پایان سال تحصیلی نیز انتخابی نهایی برگزار می شود.
ذوالقدر در پاسخ به این سوال که گفته می شود «حسین نعیمی» و «رحیم صالحی» کاندیدای اصلی هدایت تیم نونهالان هستند؟ گفت: تمامی مربیانی که در رده سنی پایه عملکرد خوبی داشته اند، گزینه هدایت تیم نونهالان خواهند بود و فعلا در حال بررسی شرایط هستیم و بزودی کادر فنی را معرفی می کنیم.
ورزشی (4). ** 3783 ** 1589
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن