تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820338611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی تیم ملی کاراته: حضور موفق در مسابقات آسیایی مالزی هدف اصلی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مربی تیم ملی کاراته: حضور موفق در مسابقات آسیایی مالزی هدف اصلی است ارومیه - ایرنا - مربی تیم ملی کاراته زیر 21 سال امید کشور گفت: شرکت در رقابتهای بین المللی ارومیه آمادگی ما را تضمین می کند چرا که حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی هدف اصلی است.


ˈ حامد زیکساری ˈ سه شنبه در حاشیه اردوی تیم ملی کاراته در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین مرحله اردوی آمادگی تیم امید با 11 کاراته کا در چهار وزن به مدت سه روز است در ارومیه آغاز شده و در این مدت بیشتر در زمینه تکنیک های پایه کار کرده ایم.
وی اظهار کرد: کاراته کاهای حاضر در این اردو از آمادگی نسبی برخوردار هستند و برای رسیدن به اوج آمادگی نیاز به تمرینات مستمر و مداوم دارند.
زیکساری ادامه داد: حضور در مسابقات بین المللی ارومیه بیشتر برای کسب تجربه کاراته کاها و نحوه میدان داری است و تاکید زیادی برای کسب عنوان یا مقام قهرمانی نداریم ضمن اینکه از آنان خواسته ایم در ارائه برنامه های داده شده دقت نظر بیشتری داشته باشند.
وی افزود: اغلب دعوت شدگان به تیم امید از بین کاراته کاهای با تجربه و میدان دیده هستند و سابقه کسب مقام و عنوان های مهم آسیایی و بین المللی را در کارنامه دارند.
زیکساری گفت: هیات کاراته استان آذربایجان غربی برای میزبانی اردوی تیم های ملی و برگزاری مسابقات بین المللی سنگ تمام گذاشته است و امکانات بسیار خوبی در اختیار ما قرار داده است.
وی اظهار کرد: تیم های کره جنوبی و هنگ کنگ و ترکیه را از قدرتمندترین تیم های حاضر در رقابتهای بین المللی ارومیه می دانم و مطمئنا تیم ایران در برابر حریفان شرق آسیا جدال سخت و تنگاتنگی انجام می دهند.
وی ادامه داد: مسابقات بین المللی ارومیه تجربه خوبی برای حضور در مسابقات آسیایی مالزی و جهانی 2015 آلمان است.
زیکساری که سال گذشته یکی از مدال آوران تیم ملی بزرگسالان در سطح آسیا بود گفت: کاراته ایران سال گذشته مقام قهرمانی رده سنی بزرگسالان آسیا در امارات را به دست آورده است و امسال اولین بار شاهد برگزاری مسابقات امید زیر 21 سال در آسیا هستیم.
پنجمین دوره مسابقات کاراته بین المللی ارومیه - ایران از هفدهم الی نوزدهم اردیبهشت ماه جاری در ورزشگاه شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.
در این مسابقات تیم هایی از کشورهای کره جنوبی، هنگ کنگ، ترکیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، عراق، جمهوری خودمختار نخجوان، تیم ملی ایران و تیمهای کاراته منتخب استانهای کشور حضور می یابند.
در کنار این مسابقات سمینار بین المللی آموزش و ارتقای داوری کاراته از 16 الی 17 اردیبهشت سال جاری با حضور رافائل اورتگا مدرس ارشد فدراسیون جهانی کاراته در ارومیه برپا می شود.
/ 14957126/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن