تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818931095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض سازمان نظام صنفی به افزایش گمرک کالاهای فناوری اطلاعات


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


دانش و فناوری در نامه به معان اول رئیس جمهور عنوان شد:
اعتراض سازمان نظام صنفی به افزایش گمرک کالاهای فناوری اطلاعات
سازمان نظام صنفی رایانه ای در نامه ای اعتراضی به معاون اول رئیس جمهور، خواستار لغو مصوبه افزایش 4 درصدی تعرفه گمرکی واردات کالاهای فناوری اطلاعات شد.



به گزارش خبرنگار مهر، کاظم آیت اللهی - رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در نشست خبری از پیگیری برای لغو مصوبه افزایش 4 درصدی نرخ های فناوری اطلاعات خبر داد و با انتقاد از استعلامی که برای افزایش این تعرفه ها از مرکز رسانه های دیجیتال گرفته شده است، تصریح کرد: در این تصمیم هیچگونه روال کارشناسی طی نشده است و افزایش بدون کارشناسی تعرفه گمرکی واردات، به ضرر صنف و مصرف کننده خواهد بود. وی با بیان اینکه اعتراض خود را در قالب نامه به معاون اول رئیس جمهور اعلام کرده ایم افزود: امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته، بزودی شاهد بازگشت ثبات به کشور باشیم. رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای بر ایجاد تعامل میان بخش خصوصی و دولت در حوزه فناوری اطلاعات و سپردن امور به بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: قرار بود یک نفر از بخش خصوصی به عنوان نماینده این بخش در کمیسیون فناوری اطلاعات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات حضور یابد اما این موضوع تاکنون محقق نشده است اما با توجه به تعامل صورت گرفته، در بازنگری پروانه ارائه خدمات باند پهن و تدوین مجدد پروانه های ارتباطی از نظرات بخش خصوصی و سازمان نظام صنفی رایانه ای استفاده شده است.


۱۳۹۳/۲/۲۱ - ۱۵:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن