تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818930906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پدران و مادران آسمانی از عزت دنیوی و اجر اخروی برخوردار هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پدران و مادران آسمانی از عزت دنیوی و اجر اخروی برخوردار هستند سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: خانواده های شهدا به جهت تحمل فقدان و رنج و غم از دست دادن فرزندان خود همواره مورد عنایت خداوند قرار دارند و علاوه بر عزت دنیایی در آخرت نیز از اجر و پاداش عظیمی برخوردار می شوند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در دیدار پدران آسمانی با نماینده ولی فقیه در کردستان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی(ع) در سنندج افزود: در کنار این پدران آسمانی، مادران آسمانی نیز حضور داشتند و حاصل زندگی آنها ستاره هایی است که به عنوان شهید تقدیم آسمان ایران کردند.
وی گفت: بنده به تمامی مادران و پدرانی که چنین فرزندانی را تربیت کرده و به اسلام و نظام اسلامی تقدیم کردند ادای احترام می کنم.
به گفته وی والدین مکرم شهدا به دلیل تقدیم سرمایه و هستی خود در راه دین خدا و پاسداری از مرزها و عزت و شرف مردم این مرز و بوم، همواره مورد لطف خداوند قرار دارند.
استاندار کردستان با بیان اینکه ایثار و از خودگذشتگی خانواده های شهدا با هیچ کاری جبران نمی شود افزود: ما به عنوان مسوولان نظام وظیفه داریم که در حد توان به مسائل و مشکلات این قشر رسیدگی کرده و تا حدودی دین خود را نسبت به شهدا و خانواده های آنان ادا کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان نیز در این دیدار گفت: در نظام اسلامی ما سالروز ولادت حضرت علی(ع) با عنوان روز پدر و روز مددکار نامگذاری شده است چون آن امام همام پدر، یار و یاور و مددکار نیازمندان بود.
محمد سلیمانی افزود: حضرت علی(ع) پدر معنوی جامعه اسلامی بودند و همه ما به وجود آن امام همام که در تمامی عرصه ها از جمله میادین جنگ، عبادت، قضاوت و عدالت به خوبی درخشیدند افتخار می کنیم.
وی با بیان اینکه به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی(ع)امسال برای هفتمین سال متوالی جشن پدران آسمانی در تمامی شهرهای استان برگزار می شود اظهار کرد: در این جشن از مقام شامخ شهدا و پدران شهدای گرانقدر استان تجلیل و قدردانی می شود.
وی بر توجه ویژه به این قشر از جامعه و اولویت قرار دادن رفع مسائل و مشکلات آنان توسط مسوولان تاکید کرد.ک/2
7348/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن