تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818890326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ˈفقط عکس آقا را دیده امˈ


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ˈفقط عکس آقا را دیده امˈ ایلام- ایرنا- ˈفقط عکس و تصاویر آقا را دیده ام؛ˈ این جمله را زنی میانسال می گوید که با وجود این که نزدیک به 50 سال دارد اما تاکنون از نزدیک رهبر معظم انقلاب را زیارت نکرده است.


ˈفاطمه رحمتیˈ می گوید: ˈچون فرصت دیدار امام خمینی(ره) نصیبم نشده بارها در نمازم آرزوی دیدار امام خامنه ای را از خداوند متعال طلب می کردم.ˈ
وی ادامه می دهد: ˈاز وقتی این سعادت نصیبم شده که قرار است همزمان با میلاد باسعادت امام علی(ع) با رهبرم دیدار کنم، در پوست خود نمی گنجم.ˈ
این بانوی ایلامی می گوید: ˈبا تمام وجود آماده دیدن رهبر معظم انقلاب هستم و برای این دیدار لحظه شماری می کنم.ˈ
این روزها جنب و جوش و حال و هوای دیدار با رهبر معظم انقلاب تنها مختص این زن نیست بلکه احساس هزاران نفر از مردم ولایت مدار ایلام این ˈدیار حماسه و پایداریˈ است که قرار است همزمان با 13 رجب با مقتدای خود دیدار کنند.
کمتر از یک روز به آغاز حرکت کاروان ˈمیثاق با ولایتˈ از ایلام باقی مانده و بیشتر ارگان ها و دستگاه های اجرایی استان برای اعزام این کاروان در تلاش و تکاپو هستند.
کاروان چهار هزار نفری مردم ایلام، فردا دوشنبه 22 اردیبهشت ماه در قالب 90 دستگاه اتوبوس راهی پایتخت می شود تا سه شنبه 13 رجب در بیت رهبری با حضرت آیت الله العظمی ˈخامنه ایˈ دیدار کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: دیدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب در پیشرفت و توسعه این منطقه بسیار مهم و حیاتی خواهد بود و زمینه خروج ایلام را از محرومیت فراهم می کند.
حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمدنقی لطفیˈ اظهار کرد: این دیدار آرزوی قلبی همه مردم استان بود و نقش مهمی در شکوفایی ایلام خواهد داشت.
وی ادامه داد: دیدار روز سه شنبه مردم ایلام با مقام معظم رهبری و سفر هفته گذشته رییس جمهوری به استان توفیق مهمی بوده که نصیب مردم استان شده است.
امام جمعه ایلام ابراز امیدواری کرد این دیدارها باعث خروج استان از محرومیت و عقب ماندگی شود.
لطفی بیان کرد: این کاروان شامل دانشجویان، کارگران، عشایر، رزمندگان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بازاریان استان ایلام است.
به گزارش ایرنا، دیدار مردم ایلام با رهبر معظم انقلاب برای نخستین بار در تاریخ استان 13 رجب همزمان با ولادت با سعادت امام علی (ع) انجام خواهد شد.
نخستین سفر استانی رهبر معظم انقلاب در اواخر دهه 60 به استان ایلام انجام شد.
ایلام به عنوان تنها استان یکدست شیعه کشور با جمعیت نزدیک به 600 هزار نفر در باختری ترین نقطه کشور قرار دارد.
مردم ایلام در دوران دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان اسلام در اوج فداکاری و شجاعت از 430 کیلومتر مرز مشترک استان و میهن اسلامی به خوبی پاسداری کردند.
ایلامی ها در دوران پر افتخار دفاع مقدس سه هزار شهید والا مقام تقدیم اسلام و آرمان های نظام کردند. ک/4
7171/565
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن