تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815153652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفتمين جايزه پيروز در جشنواره شيخ‌بهايي اهدا شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۵۹ب.ظ)
هفتمين جايزه پيروز در جشنواره شيخ‌بهايي اهدا شد دهمين جشنواره فن‌آفريني شيخ بهايي روز گذشته با اهداي جوايز برگزيدگان و جايزه پيروز به کارآفرينان برتر اين جشنواره در اصفهان به کار خود پايان داد.
به گزارش خبرگزاري موج، روزبه پيروز عضو هيأت داوران جشنواره فن‌آفريني شيخ بهايي، با بيان اين مطلب اظهار داشت: عنوان طرح برنده جايزه پيروز «دستيابي به دانش فني توليد هيدروکربن و دوده صنعتي از زباله‌هاي لاستيکي است».
رييس هيأت مديره شرکت سرمايه‌گذاري توسعه صنعتي ايرانيان درباره جزييات اين طرح افزود: مسعود باطني، کارآفرين برنده اين جايزه در طرح اجرايي خود، لاستيک‌هاي فرسوده انواع خودروها را که قابليت استفاده ندارند در کارخانه خود به موادي تبديل مي‌کند که داراي استفاده صنعتي است و در اين راه علاوه‌ بر ايجاد اشتغال‌زايي، توانسته راهي پيدا کند تا محيط زيست سالم‌تري داشته باشيم.
پيروز که به مدت هفت سال و به يادبود پدربزرگش که از فعالان اقتصادي و کسب‌و‌کار قديم اصفهان است اين جايزه را به کارآفرين برتر هر دوره از جشنواره اهدا مي‌کند، علاوه بر در نظر گرفتن اعتبار نقدي براي برنده، به وي بورس تحصيلي دوره‌هاي کوتاه‌مدت آموزشي در موسسه آموزش عالي ايرانيان نيز مي‌دهد.
عضو هيأت داوران جشنواره فن‌آفريني شيخ بهايي در ادامه بابيان اين‌که تا چه اندازه تلاش‌هاي و تشويق‌هايي که براي کارآفريني در کشور صورت گرفته، ما را به اهداف مورد نظر رسانده است، گفت: اگرچه براي داشتن يک اقتصاد پويا، کارآفريني نقش مهمي را ايفا مي‌کند اما او به تنهايي نمي‌تواند.
وي با طرح اين پرسش‌ها که چرا در ايران شرکت‌هايي که به دست کارآفرينان راه‌اندازي مي‌شوند و يا حتي شرکت‌هاييکه سابقه طولاني در حوزهاي مختلف صنعتي، بازرگاني و خدمات دارند، به مانند شرکت‌هاي بزرگ دنيا توسعه پيدا نمي‌کنند و نمي‌توانند در بورس‌هاي بزرگ دنيا حضور پيدا کنند؟ اظهار داشت: به‌ اين دليل نمي‌توان بهره‌برداري لازم را ازکار‌آفريني کرد چون از نظر مديريت اقتصادي، تجاري،مالي، بازاريابي و برنامه‌ريزي دچار کمبود هستيم.
به اعتقاد وي مشکل اصلي که بايد براي حل آن کوشيد، ارتقاي کيفيت مديريت بوده و در اين ميان نيازمند آموزش مديريت با کيفيت و در سطح جهاني هستيم.پيروز تأکيدکرد: براي به ثمر رساندن تلاش‌هاي کارآفرينان در کشور نيازمند ارتقاي سطح مديريت و آموزش مديران هستيم که سطح اين آموزش بايد جهاني باشد.
وي با اشاره به سرمايه‌گذاري‌هاي بزرگي که چين و هند روي نيروهاي انساني خود انجام داده‌اند، خاطر نشان کرد: براي اين‌که مديران بنگاه‌هاي اقتصادي، صنعتي، توليدي و خدماتي کشور بتوانند در برابر رقباي خارجي خود چه در داخل کشور و چه در سطح بين‌الملل حرفي براي گفتن داشته و از کورس رقابت عقب نمانند، بايد از آموزش‌هاي لازم و مدرن در سطح جهاني برخوردار باشند.
به تصريح رييس هيأت مديره شرکت سرمايه‌گذاري توسعه صنعتي ايرانيان در شرايط کنوني اهميت تعامل با دانشگاه‌ها و موسسات آموزشي دنيا در طولاني‌مدت از ديگر موضوعات رايج مانند يارانه و حتي مذاکرات هسته‌اي در تعيين تکليف و آينده کشور بيشتر است.
دهمين جشنواره فن‌آفريني شيخ بهايي با حضور وزير علوم، تحقيقات و فناوري، معاون علمي و فناوري رييس جمهوري، استاندار اصفهان، رييس شهرک علمي و تحقيقاتي اصفهان، مديرکل دفتر برنامه‌ريزي امور فناوري وزارت علوم و ديگر مقامات محلي برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن