تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814756946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم صهیونیستی برای دومین روز متوالی روستای نبی صالح را محاصره کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رژیم صهیونیستی برای دومین روز متوالی روستای نبی صالح را محاصره کرد تهران - ایرنا - نیروهای رژیم صهیونیستی برای دومین روز متوالی ورودی های اصلی روستای ˈنبی صالحˈ در شمال غرب شهر ˈرام اللهˈ در کرانه غربی رود اردن را مسدود و به شلیک بمب های صوتی و گاز اشک آور علیه ساکنان آن مبادرت کردند.


به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری الشرق ˈالاوسطˈ، ساکنان روستای نبی صالح گفتند که نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی با بستن ورودی های روستا برای دومین روز متوالی، از تردد خودروها جلوگیری کردند و به طرف کسانی که قصد ورود به روستا را داشتند، گاز اشک آور شلیک کردند.
این دومین بار طی دو ماه اخیر است که رژیم اشغالگر قدس در راستای سیاست نژاد پرستانه خود علیه فلسطینیان، با محاصره و بستن ورودی های روستای نبی صالح، یکهزار سکنه این روستا را هدف مجازات جمعی قرار داد.
این بار، صهیونیست ها برپایی تظاهرات هفتگی از سوی اهالی روستا را بهانه ای برای اذیت و آزار فلسطینیان قرار دادند.
دهها شهروند فلسطینی و شماری از فعالان خارجی که برای اعلام همبستگی با فلسطینیان آنان را همراهی می کردند، جمعه گذشته در مخالفت با ˈدیوار حائلˈ و شهرک سازی صهیونیست ها تظاهرات کردند که بر اثر دخالت نظامیان صهیونیست، شماری از معترضان زخمی و به دلیل استنشاق گاز اشک آور ، دچار حالت خفگی شدند.
بر اساس این گزارش، 50 هزار فلسطینی در دهها روستای در غرب رام الله ساکن هستند که ناگزیرند برای عزیمت به محل کار و یا تحصیل، جاده مسدود شده توسط صهیونیست ها را پیاده طی کنند و از مسیرهای صعب العبور استفاده کنند.
مترجمام** 1453**1651
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن