تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821165330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه اختصاص يافته به ارکستر ملي را تا پايان ارديبهشت پرداخت مي کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۰ق.ظ)
مرادخاني در پاسخ به موج؛ بودجه اختصاص يافته به ارکستر ملي را تا پايان ارديبهشت پرداخت مي کنيم معاون هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: بودجه در نظر گرفته شده براي ارکستر ملي، ارکستر سمفونيک و گروه کر را تاپايان ارديبهشت و حداکثر تا پايان خرداد به اين گروه ها پرداخت خواهيم کرد.
علي مرادخاني معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در پاسخ به خبرنگار فرهنگي موج، در خصوص اختصاص بودجه اي مجزا براي ارکستر ملي، ارکستر سمفونيک و گروه کر گفت: با قولي که در ديدار با رئيس جمهور در خصوص بودجه اي مجزا از ايشان براي ارکستر ملي، ارکستر سمفونيک و گروه کر گرفتيم، اگر مشکل خاصي پيش نيايد در تلاش هستيم تا اين بودجه را تا پايان ارديبهشت ماه و حداکثر تا پايان خرداد ماه در اختيار اين گروه ها قرار دهيم.
وي مبلغ اين بودجه را اعلام نکرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترجيح مي دهم تا در مورد مقدار بودجه صحبت نکنم تا زمان پرداخت آن، اما بودجه در نظر گرفته شده براساس فعاليت ها و تکاپوي يک سال ارکستر ملي، ارکستر سمفونيک و گروه کر است و طبق بررسي هاي انجام شده اين بودجه مي تواند پاسخ گوي فعاليت هاي اين گروه ها تا پايان سال 93 باشد.
مرداخاني در پايان گفت: در تلاش هستيم تا بودجه ديگر بخش هاي هنري را افزايش دهيم البته در تئاتر علاوه بر افزايش بودجه بدهي هايي هم داريم که بايد به آنها هم توجه کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن