تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817114033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در مناطق روستائی کشور با کمبود 2300 پزشک روبرو هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: در مناطق روستائی کشور با کمبود 2300 پزشک روبرو هستیم گرگان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: حدود پنج هزار و 500 پزشک در مناطق روستایی فعال هستند که نیاز اصلی برای این مناطق هفت هزار و 800 پزشک می باشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈایرج حریرچیˈ روز شنبه در بازدید سرزده از بیمارستان های استان گلستان به منظور بررسی برنامه تحول نظام سلامت کشور در گفت و گو با خبرنگاران در گرگان افزود: از دو هفته دیگر، بسته پوشش بیمه و خدمات پزشکی روستائیان، عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت اعلام خواهد شد.
به گفته وی، همه باید در راستای اجرای برنامه تحول نظام سلامت چه در سطح استان و چه در سطح کشور اقدام و برنامه ریزی نمایند.
وی تصریح کرد: بودجه لازم برای اجرای برنامه تحول سلامت در نظر گرفته شده و مشکلی در راستای اجرای این برنامه احساس نمی شود.
وی ادامه داد: از 15 اردیبهشت برنامه تحول نظام سلامت در تمام استان های کشور شروع شده که براین اساس تعرفه پرداختی بیماران در این برنامه از 37 الی 47 درصد به 10 و 5 درصد به ترتیب برای شهرنشینان و روستائیان کاهش یافته است.
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور افزود: بسته زایمان طبیعی رایگان اکنون در بیمارستان های دولتی کشور در حال احرا است که تاکنون به خوبی انجام شده و به امید خدا این روند ادامه خواهد داشت.
حریرچی گفت: در سال جاری دولت تلاش دارد تا بیمارستان های بالای 85 درصد پیشرفت فیزیکی را به اتمام برساند و برای بیمارستان های با پیشرفت فیزیکی کمتر نیز بسته های خاصی دیده شده که با کمک بخش خصوصی و خیرین انجام می شود.
وی اظهار کرد: برای پزشکانی که در روستاها مستقر می شوند و 5/23 روز بطور شبانه روزی کار می کنند، در سال قبل بین 14 تا 50 میلیون ریال بیشتر تعلق نمی گرفت، اما با اجرای برنامه تحول نظام سلامت، میزان دستمزد و حقوق آنان افزایش خواهد یافت و بدون شک با اجرای این برنامه، میزان علاقه پزشکان برای حضور در روستاها بیشتر خواهد شد.
وی در خصوص بودجه گفت: دولت 100 هزار میلیارد ریال در بخش بهداشت و سلامت جامعه در نظر گرفته که برای اجرای هشت بسته در برنامه تحول که اکنون سه بسته آن در حال اجرا می باشد، 68 هزار میلیارد ریال پیش بینی کرده و این در حالی است که این میزان در سال قبل تنها 28 هزار میلیارد ریال بوده است.
حریرچی یادآور شد: دولت تدبیر و امید اولین دولتی است که در بخش بهداشت و درمان بودجه لازم را تامین کرده، اما به قدری از گذشته عقب ماندگی داریم که باید به مرور زمان آن بخش ها را هم جبران کنیم.
وی ادامه داد: سیاست دولت این است که براساس سیاست ابلاغی رهبری، شیرینی تحول کاهش هزینه های درمان مردم و افزایش کیفیت مردم به خوبی حس شود.
وی در خصوص ضمانت اجرای کار و برنامه تحول نظام سلامت گفت: حضور شخص رییس جمهور در اولین روز اجرای این برنامه در وزارت، تلاش معاونت برنامه ریزی رییس جمهور و پیگیری های رییس مجلس شورای اسلامی به ویژه در زمینه گنجانده شدن پول و اعتبار برای این برنامه، خود بهترین تضمین و تعهد می باشد.
7467/579

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن