تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820761854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروازدر فرودگاه بین المللی زاهدان با محدودیت انجام می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پروازدر فرودگاه بین المللی زاهدان با محدودیت انجام می شود زاهدان - ایرنا - مدیرکل اداره فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: در پی سانحه هوایی امروز پروازهای فرودگاه زاهدان به سبب وجود هواپیمای آسیب دیده در نزدیکی باند با محدودیت انجام می شود.


ˈحسن اعرابی مقدمˈ عصر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: پس از بروز حادثه برای هواپیمای متعلق به شرکت آسمان در مسیر مشهد - زاهدان، به شرکتهای هواپیمایی اعلام کردیم که باند فرودگاه باز است اما در استریپ پروازی مانعی وجود دارد.
وی افزود: محدودیت برای فرود و پرواز هواپیماها در فرودگاه زاهدان وجود دارد اما این فرودگاه بسته نیست و در مورد پرواز هواپیماها، شرکتها باید تصمیم گیری کنند که آیا اجازه پرواز به هواپیماهایشان می دهند یا خیر.
مدیرکل اداره فرودگاههای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اعلام کردیم که یک مانع کنار باند است لذا خلبانان هواپیماها باید بر همین اساس و با درنظر گرفتن این موضوع پرواز کنند.
اعرابی افزود: هم اینک یک فروند هوایپما متعلق به نیروی انتظامی در حال تدارک پرواز و یک هواپیمای دیگر متعلق به ایران ایرتور در فرودگاه زاهدان آماده پرواز است لذا تصمیم برای پرواز به خودشان واگذار شد که این هواپیما نیز در حال سوار کردن مسافران است و احتمالا به زودی پرواز خواهند کرد.
وی ادامه داد: پیگیریهای لازم برای اجرای عملیات انتقال هواپیمای حادثه دیده در حال انجام است و با رسیدن جرثقیل این هوایپما به مکانی امن منتقل می شود تا باند فرودگاه بطور کامل باز شود.
هواپیمای شرکت آسمان در مسیر مشهد - زاهدان ظهر امروز بر اثر باز نشدن چرخ عقب پس از حدود یک ساعت چرخیدن در آسمان زاهدان برای تخلیه سوخت، به زمین نشست که با مهارت خلبان و همکاری عوامل باند فرودگاه خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.
به گفته ˈرسول راشکیˈ مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در این حادثه 9 نفر از مسافران دچار جراحت سطحی و به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.
ˈابوالفضل باقرنیاˈ قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در سیستان و بلوچستان و مدیر کل حوزه شمال استان نیز در گفت و گو با ایرنا از سرعت عمل و همکاری ستاد مدیریت بحران و عوامل فرودگاهی که در کنار مهارت خلبان از حادثه دلخراش جلوگیری کردند تقدیر و تشکر نمود.ک/3
653/2729

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن