تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815413842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوجوانان در نمایشگاه کتاب به دنبال ژانر وحشت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دبیر ادبیات مجمع ناشران انقلاب اسلامی: نوجوانان در نمایشگاه کتاب به دنبال ژانر وحشت هستند تهران - ایرنا - دبیرادبیات مجمع ناشران انقلاب اسلامی گفت: بسیاری از نوجوانانی که برای تهیه کتاب به بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب مراجعه می کنند، خواهان کتاب هایی با ژانر وحشت، ترس و دلهره هستند.


میرشمس الدین فلاح هاشمی روز شنبه درباره علت بروز چنین پدیده ای به خبرنگار معارف ایرنا گفت: شاید مهمترین دلیل گرایش نوجوانان به کتاب هایی با ژانر وحشت، بازی های رایانه ای باشد که همواره با ترس و هیجان همراه است و نوجوانان به این مقوله ها علاقه مندند.
وی می گوید بیشترین آثار منتشره نیز در این فضاست ، به عنوان نمونه می توان به کتاب های استیون کنیگ آمریکایی در ژانر ترس و وحشت و یا آثار سوزان کالینز انگلیسی در ژانر رویا ، تخیل و ترس اشاره کرد.
این نویسنده در حوزه ادبیات افزود: برخی بازدیدکنندگان نوجوان نیز به دنبال کتاب های تاریخی هستند که بسیار جای تامل دارد . علت تقاضا را در برنامه های ماهواره ای باید جست .

** دختران بیش از پسران به دنبال ژانر وحشت هستند
فلاح هاشمی افزود: با توجه به این که نوجوانان در چنین سنی نمی توانند این گونه مسائل را به خوبی تحلیل کنند، این افکار در ذهن آنان رسوب کرده و به مرور آن را قبول می کنند و البته دشمن نیز با هدف ضربه زدن به انقلاب این گونه زمینه سازی و جریان سازی می کند.
این شاعر در ادامه به مشکلات ترویج ژانر وحشت اشاره کرد و گفت: از نظر پزشکی ژانر وحشت در هورمون ها تاثیر دارد و از آنجا که بسیاری درخواست کنندگان این ژانر دختران هستند، لذا آسیب های شدیدی به آنان وارد می شود.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ساعت 20 امشب به کار خود پایان می دهد.
فراهنگ(4)**1003**1601**

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن