تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818250651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجموعه ورزشی مهران مشهد به باشگاه میزان خراسان واگذار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی در مراسم تقدیر از والیبالیست‌های استان اعلام شد:
مجموعه ورزشی مهران مشهد به باشگاه میزان خراسان واگذار می‌شود
مشهد - خبرگزاری مهر: مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان گفت: در راستای خصوصی سازی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در اماکن ورزشی ، مجموعه ورزشی مهران مشهد جهت بازسازی و توسعه، به باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان واگذار شود.



به گزارش خبرنگار مهر، احسان حلمی ظهر شنبه در مراسم تقدیر از بازیکنان و کادر فنی، بزرگان والیبال خراسان و اصحاب رسانه با بیان این مطلب اظهار داشت: باشگاه میزان خراسان با حضور سه ساله خود در عرصه ورزش خراسان نشان داده است که برای نشاط و شادابی جوانان مستعد و ورزشکار به میدان آمده است. وی گفت: حضور بی شمار تماشاگران در جریان رقابت های والیبال لیگ برتر و فضای نامناسب سالن مهران ما را بر آن داشت تا باب مذاکره برای واگذاری مجموعه ورزشی مهران را به باشگاه میزان با مدیر کل ورزش استان باز کنیم که خوشبختانه با موافقت مدیر کل و وزارت ورزش مواجه شد و به زودی کار بازسازی و توسعه این مجموعه ورزشی را که بیش از نیم قرن سابقه دارد را آغاز کنیم . وی گفت: این اقدام در راستای سیاست وزارت ورزش و جوانان و در جهت اجرای اصل 44 قانون اساسی صورت می گیرد و تلاش ما این است که بتوانیم مجموعه مهران را به صورت مشارکتی یا واگذاری دائم در اختیار بگیریم . مدیر عامل باشگاه میزان با اشاره به موفقیت تیم والیبال میزان در رقابت های لیگ برتر 92 و صعود مقتدرانه تیم والیبال میزان خراسان به مکان چهارم را حاصل تلاش تمام دست اندرکاران باشگاه میزان و همدلی بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران دانست و گفت: ما در این راه تنها نبودیم و همه این عزیزان به ویژه رسانه‌های گروهی نقش حیاتی داشتند. حلمی در مورد راه اندازی آکادمی والیبال میزان گفت: خوشبختانه ورزش خراسان و خصوصاً رشته والیبال، علاقه مندان بی شماری را دارد و ما را بر آن داشت تا با راه اندازی آکادمی والیبال، علاوه بر پشتوانه سازی بتوانیم از دانش بیش از 13 مربی بین المللی والیبال خراسان در این آکادمی سود ببریم. ضمن اینکه برای اولین‌‌بار در کشور آکادمی والیبال بانوان را هم در سال جاری فعال کردیم.

وی گفت: حضور بیش از 300 نونهال و نوجوان پسر در آکادمی والیبال و فراگیری فنون اولیه والیبال، پشتوانه بسیار بزرگی برای والیبال خراسان است. مدیرعامل باشگاه میزان افزود :تلاش می کنیم در فصل آینده بتوانیم با جذب بازیکنان جدید و در کنار همین بازیکنان فصل گذشته تیمی قدرتمند تر از قبل را راهی مسابقات کنیم. وی ادامه داد: گزینه سرمربی گری تیم میزان بزودی در کمیته فنی باشگاه، مطرح و بهترین فرد برای فصل آینده انتخاب خواهد شد. مدیر عامل باشگاه میزان اظهار داشت: ان شاءالله بعد از اینکه سرمربی مشخص شد، به سرعت وارد یارگیری خواهیم شد و تلاش می کنیم تا از ماه مبارک رمضان به بعد تمرین های تیم را نیز آغاز کنیم. وی درباره محل برگزاری مسابقات تیم میزان در فصل آینده نیز گفت : تلاش ما این است که بتوانیم مکان در خور شانی را برای برگزاری بازی ها و سهولت حضور تماشاگران در اختیار داشته باشیم ولی فعلاً سالن شهید بهشتی بهترین گزینه است. در این جلسه حسین شکوهی مدیر کل اسبق ورزش و جوانان خراسان رضوی و عضو هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی میزان طرحهای باشگاه برای ایجاد زیرساختهای جدید ورزشی را تشریح و گفت: در هیچ زمانی در ورزش خراسان و والیبال استان چنین روزهای پر فروغی را بخود ندیده است باید به موسسه میزان و مدیران آن بخاطر این حمایت جانانه دست مریزاد گفت. وی گفت: امیدوارم پشکسوتان والیبال و مربیان والیبال استان بتوانند از فضای موجود در این رشته ورزشی نهایت استفاده را ببرند. در این مراسم 2 تن از بازیکنان تیم میزان ابراهیم یلمه به عنوان بازیکن اخلاق و امین علوی به عنوان امتیاز آور ترین بازیکن تیم والیبال میزان انتخاب شدند و لوح تقدیری به آنان اهدا شد.






۱۳۹۳/۲/۲۰ - ۱۵:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن