تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818996302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شروع خلوت آخرین روز نمایشگاه بیست و هفتم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و ادب > بازار نشر اخبار نمایشگاه کتاب/
شروع خلوت آخرین روز نمایشگاه بیست و هفتم
آخرین روز برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی تهران با تردد و تراکم جمعیت کمتری نسبت به روزهای گذشته آغاز شد.



به گزارش خبرنگار مهر، ساعات اولیه آخرین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران با تراکم و تردد کم مخاطبان و مراجعه کنندگان به مصلی امام خمینی (ره) همراه است. رفت وا آمد وسایل نقلیه در مسیرها و خیابان های اطراف مصلی روان است. روزهای پنجشنبه و جمعه، 10، 11، 18 و 19 اردیبهشت جمعیت زیادی به مصلی سرازیر شد و ازدحام در روزهای 18 و 19 اردیبهشت به حدی بود که رفت و آمد بازدیدکنندگان در مقاطعی متوقف و با کندی انجام شد. مراسم اختتامیه بیست و هفتمین نمایشگا بین المللی کتاب تهران نیز از ساعت 8 صبح امروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد در بخش جنوبی و لجستیک مصلی امام خمینی برگزار شد و غرفه های برتر این دوره نمایشگاه معرفی و تقدیر شدند.  


۱۳۹۳/۲/۲۰ - ۱۲:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن