تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814747892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت 77 فقره وام خودکفايي به مددجويان طارمي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۵۲ق.ظ)
پرداخت 77 فقره وام خودکفايي به مددجويان طارمي مدير کميته امداد شهرستان طارم از پرداخت 77 فقره وام خودکفايي به مددجويان اين نهاد خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عمران صفري ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده توسط کميته امداد طارم در زمينه توانمندسازي مددجويان اين نهاد پرداخت.
وي با اشاره به اينکه توانمندسازي خانواده‌هاي زيرپوشش کميته امداد يکي از رويکردهاي اساسي کميته امداد در دهه چهارم فعاليت اين نهاد است، اضافه کرد: يکي از اقداماتي که به صورت جدي توسط اين نهاد دنبال مي‌شود، توانمندسازي خانواده‌ها از طريق اشتغالزايي براي آنها است.
مدير کميته امداد شهرستان طارم با اشاره به اينکه اشتغالزايي براي مددجويان از طريق اجراي طرح‌هاي اشتغال عملي مي‌شود، افزود: خوشبختانه با بسترسازي صورت گرفته امکان ايجاد شغل براي مددجويان در رشته‌هاي شغلي مختلف فراهم شده است.
اين مسئول با اشاره به برخي از طرح‌هاي اشتغالزايي اجرا شده توسط کميته امداد افزود: کشاورزي، دامداري، دامپروري، مشاغل خانگي، صنايع‌دستي و .. از عمده مشاغل ايجاد شده توسط اين نهاد است.
صفري با اشاره به اينکه طرح‌هاي اشتغالزايي با در نظر گرفتن علاقه‌مندي مددجويان و بر اساس شرايطي که داشتند، اجرايي شده است، تصريح کرد: قبل از اشتغالزايي براي مددجويان استعدادهاي آنها شناسايي شده و بر اين اساس اقدام به اجراي طرح‌ها مي‌شود.
وي در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط اين نهاد طي سال گذشته اضافه کرد: کميته امداد با توجه به شعار سال که از سوي مقام معظم رهبري به عنوان حماسه سياسي و حماسه اقتصادي نامگذاري شده بود، اقدامات بسياري در زمينه اشتغالزايي مددجويان و وارد کردن آنها در چرخه اشتغال انجام شد.
مدير کميته امداد شهرستان طارم با اشاره به اينکه سال گذشته 77 فقره وام خودکفايي به مددجويان اين نهاد پرداخت شد، بيان کرد: در اين راستا 4 ميليارد و 270 ميليون ريال اعتبار هزينه شد.
اين مسئول به نظارت بر طرح‌هاي اشتغال نيز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه به علت نظارت مستمري که توسط امدادگران صورت مي‌گيرد، اشتغال ايجاد شده توسط کميته امداد پايدار بوده و در نهايت موجب توانمندسازي خانواده‌هاي تحت پوشش مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن