تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818118193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت در برابر تندرو‌ها محکم بایستد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نجفقلی حبیبی در گفت‌و‌گو با پانا: دولت در برابر تندرو‌ها محکم بایستد خبرگزاری پانا: رئیس اسبق دانشگار علامه طاطبایی تهران می‌گوید: مجموعه اقدامات تندرو‌ها در یکی دوهفته اخیر نشان می‌دهد آن‌ها از یک اتاق فرمان واحد خط می‌گیرند و می‌خواهند دولت را در راه خدمت رسانی به ملت و وعده‌هایی که داده تحت فشار بگذارند.
۱۳۹۳ شنبه ۲۰ ارديبهشت ساعت 10:55



نجفقلی حبیبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی پانا با بیان این مطلب افزود:‌ای کاش منتقدان دولت با قضایای فرهنگی کمی منطقی‌تر برخورد می‌کردند زیرا با این نوع برخورد‌ها حیثیت سیاسی و فرهنگی خود را نیز زیر سوال می‌برند.
این پژوهشگر حوزه فلسفه در ادامه تصریح کرد: همه جامعه باید روی مسائل انقلاب و اسلام حساسیت داشته باشند و امر وبه معروف و نهی از منکر کنند اما تشخیص معروف و منکر هم خود موضوعی است که نمی‌توان به سادگی از روی آن گذشت به هر حال چنانچه فرد تشخیص صحیح نداشته باشد می‌خواهد امر به کدام معروف بکند و مسلمانان را از کدام منکر نهی کند.
رئیس اسبق دانشگاه علامه طباطبایی یادآور شد: البته این گروه منتقدان دولت هم باید حرف خود را بزنند و فضای کار خود را داشته باشند اما باید مواظبت بکنند تا فعالیت‌های آنان خارج از نزاکت جامعه نباشد ضمن اینکه دولت هم باید محکم بایستد و از حقوق شهروندان خود دفاع کند.
حبیبی ادامه داد: ملاک اکثریت قاطع جامعه است که این نوع نگاه به مسائل اجتماعی و سیاسی را نمی‌پسندد و در مجلس هم می‌بینیم که نمایندگان آن طرز تفکر در اقلیت هستند البته دولت هم اعلام کرده که طرفدار نقد و آزادی است اما در برابر ملت هم مسئول است و نباید از وظایف خود کوتاه بیاید همانطور که البته کوتاه هم نیامده و به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن