تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815412500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۹ کشته در مقابل کاخ ریاست جمهوری یمن


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ۹ کشته در مقابل کاخ ریاست جمهوری یمن


یک مقام امنیتی اعلام کرد درگیری های مسلحانه ای که عصر جمعه میان نیروهای امنیتی یمن و افراد مسلح ناشناس نزدیک کاخ ریاست جمهوری این کشور در صنعا روی داد شش سرباز و سه تن از مهاجمان کشته شدند . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، به گفته مقام امنیتی یمن ، درگیری پس از آن روی داد که "  افراد مسلح ناشناس به یک مرکز ایست بازرسی امنیتی محافظان کاخ ریاست جمهوری در صنعا حمله کردند که این حمله به درگیری هایی مسلحانه با سربازان در این منطقه منجر شد. "
بنابر اعلام این مقام یمنی، مهاجمان که به خوبی آموزش دیده بودند، از موانع امنیتی گذشتند و در حال تلاش بودند تا به کاخ ریاست جمهوری حمله کنند، اما موفق نشدند.
9 کشته در مقابل کاخ ریاست جمهوری یمن

ساکنان محلی گفتند تبادل آتش و صدای انفجارهایی همچنان در سراسر محله های اطراف کاخ ریاست جمهوری به گوش می رسد.
به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از عدن، وزارت دفاع یمن روز پنجشنبه اعلام کرد نیروهای ارتش ده ها جنگجوی القاعده را از آخرین پایگاه‌شان در استان شبوة در جنوب شرقی این کشور پس از دو هفته درگیری بیرون رانده اند.
سرکردگان القاعده در شبه جزیره عربستان که در یمن مستقر است، وعده داده اند این اقدام را تلافی کنند.
القاعده در شبه جزیره عربستان که در یمن به عنوان انصار الشریعة شناخته می شود، ژانویه سال 2009 میلادی ظهور کرد. این گروه راهبردی ترین تهدید برای دولت یمن و عربستان سعودی قلمداد می شود.
این حمله یک روز پس از آن روی داد که نیروهای امنیتی یمن یک سرکرده القاعده را که گمان می رفت مغز متفکر و طراح اصلی ربودن دیپلمات های غربی و دست داشتن در کشتن ماموران پلیس بود، کشتند.
وی در یک درگیری نزدیک کاخ ریاست جمهوری یمن کشته شد.
منابع امنیتی گفتند رئیس جمهور یمن در کاخ ریاست جمهوری زندگی نمی کند و هنگام وقوع حمله روز جمعه در آنجا حضور نداشت.
همچنین در روز جمعه، در انفجار بمب در اتوبوسی در منطقه ای در شرق صنعا که سفارتخانه های قطر و انگلیس در آنجا قرار دارد، 11 مامور پلیس زخمی شدند.
 


شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن