تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820830306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غرفه های برتر نمایشگاه کتاب مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

غرفه های برتر نمایشگاه کتاب مشخص شدند تهران - ایرنا - کمیته انتخاب غرفه های برتر ، اسامی غرفه های برتر بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را اعلام کرد.


به گزارش خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات ایرنا، هیات داوران این کمیته در بخش ناشران عمومی با تقدیر از غرفه های گرایش تازه، آوند دانش، مهرسا و انتشارات انقلاب اسلامی، غرفه انتشارات اسرا به مدیرمسوولی مرتضی واعظ جوادی آملی و نشر نی به مدیرمسوولی جعفر همایی را به طور مشترک برگزید.
در بخش ناشران کودک و نوجوان غرفه انتشارات طلایی به مدیرمسوولی کاظم طلایی به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.
در بخش ناشران دانشگاهی غرفه انتشارات فدک ایساتیس به مدیرمسوولی حمیدرضا دره شیری به عنوان غرفه برتر اعلام شد.
هیات داوران کمیته انتخاب غرفه های برتر در بخش ناشران آموزشی با تقدیر از غرفه انتشارات گاج، غرفه انتشارات خط سفید به مدیرمسوولی مجید توانایی را به عنوان غرفه برتر انتخاب کرد.
در بخش ناشران کتب عربی غرفه جمعیت المعارف الاسلامیه الثقافه از لبنان به مدیرمسوولی الحاج عصام نعمه و در بخش ناشران کتب لاتین غرفه شهر کتاب به مدیرمسوولی محمدرضا مهدی زاده و غرفه کاسپین به مدیرمسوولی رضا اسدی برگزیده شدند.
در حوزه نشر الکترونیک هیات داوران با تقدیر از غرفه fidibo و عصر گویش افزار، غرفه پیام حنان به مدیرمسوولی محمد آباباقری مهابادی را به عنوان غرفه برتر انتخاب کرد اما هیچ غرفه ای را در بخش خارجی نشر الکترونیک شایسته انتخاب ندانست.
در حوزه حجاب و عفاف هیات داوران غرفه های زیر را که با رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی جلوه های عفاف و حجاب را در طول برگزاری نمایش ارائه دادند انتخاب کرده است:
غرفه انتشارات پیام مشرق از بخش ناشران کودک و نوجوان به مدیرمسوولی تهمیه آقامحمدعلی کرمانی، غرفه ویژه آثار امیرالمومنین از بخش ناشران عمومی به مدیرمسوولی مهدی خوشرو، غرفه انتشارات گاج از بخش ناشران آموزشی به مدیرمسوولی ابوالفضل جوکار
غرفه های برتر دولتی که از نظر هیات داوران شایسته قدردانی و اعطای لوح سپاس و تندیس نمایشگاه هستند نیز به شرح زیر اعلام شده است:
در حوزه ناشران داخلی غرفه انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به مدیرمسوولی سیدغلامرضا حسینی، در حوزه عفاف و حجاب از غرفه ستاد اقامه نماز به مسوولیت مجتبی کلواسی اشتری
هیات داوران در حوزه ناشران دولتی بین الملل و الکترونیک هیچ غرفه ای را شایسته تقدیر ندانستند.
هیات داوران با خوش آمدگویی به مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور دوست و برادر افغانستان از غرفه سفارت کبری افغانستان به مدیرمسوولی محمد افسر رهبین رایزن فرهنگی این کشور و غرفه انتشارات عازم به مدیرمسوولی اجمل عازم به نمایندگی از اتحادیه ناشران افغان قدردانی ویژه به عمل آورد.
هیات داوران به پاس سلحشوری و رشادت های مردم ایران در طول هزارهای تاریخ از نام بیکران خلیج فارس ایران به بهانه برپایی نمایشگاه مستند با تنوع موضوعی خلیج فارس از برزین ضرغامی مدیرمسوول غرفه خلیج فارس تقدیر و تشکر ویژه به جا آورد.
فراهنگ(3)**2024**9132
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن