تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805766864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرآیند صدور مجوزحفاری برای برقراری انشعابات شهری درتهران تسهیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دبیراجرایی هیات مقررات زدایی خبرداد؛ فرآیند صدور مجوزحفاری برای برقراری انشعابات شهری درتهران تسهیل شد تهران- ایرنا- مشاور سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران و دبیر اجرایی هیات مقررات زدایی ، از اقدامات شهرداری تهران در راستای تسهیل فرآیند صدور مجوز حفاری برای برقراری انشعابات شهری خبر داد.


به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران، شراگیم شمس افزود: در جریان بررسی تفصیلی محدودیت ها، مشکلات و عدم هماهنگی های موجود بین شهرداری ها و دستگاه های اجرایی ارائه دهنده خدمات و انشعابات شهری (شرکتهای توزیع برق، آبفا، مخابرات و گاز) در جریان سی و ششمین نشست هیات نظارت بر مقررات زدایی (موضوع تبصره 4 ماده 7 قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی) مصوبه ای با هدف تسریع صدور مجوز ساخت و برقراری انشعابات در ساختمانهای صنعتی، تجاری و خانگی در مناطق شهری در اواسط سال 1391 به تصویب رسید.
دبیر اجرایی هیات مقررات زدایی افزود: در یکسال نیم گذشته و در راستای اجرای مصوبه هیات نظارت بر مقررات زدایی، شهرداری تهران با همکاری و حمایت دبیرخانه هیات نظارت بر مقررات زدایی (مستقر در سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران)، اقدامات اجرایی و تدارک زیرساخت های لازم برای برقراری ارتباطات سیستمی و برخط با شرکت ها و نهادهای ارائه دهنده خدمات شهری را در دستور کار قرار داده است.
وی با بیان این که پیاده سازی و اجرای مصوبه مزبور با هدف کاهش تعداد دفعات مراجعات متقاضیان و زمان انتظار دریافت مجوز ساخت و برقراری انشعابات در قالب سه راهکار و برنامه عملیاتی میسر می شود، گفت: شهرداری ها به عنوان نهاد صادر کننده مجوز ساخت، نقش مرکز اصلی دریافت اطلاعات مورد نیاز تمامی دستگاه های ارایه دهنده خدمات شهری از متقاضیان را ایفا می کنند.
شمس تصریح کرد: شهرداری ها اطلاعات دریافتی هویتی و ملکی متقاضی و دیگر اطلاعات مرتبط را به تناسب و در زمان لازم بمنظور افزایش قدرت برنامه ریزی و تصمیم گیری در اختیار تمامی دستگاه های ارائه دهنده خدمات و انشعابات شهری قرار خواهند داد و مراجعه حضوری متقاضیان به دستگاه های ثالث حذف می شود.
وی ادامه داد: به عبارتی از طریق این مرکز اصلی که دریافت، پردازش و توزیع اطلاعات متقاضیان مجوز ساخت و انشعابات شهری را بعهده دارد، تمامی اطلاعات مورد نیاز دستگاه های خدمت رسان یا تامین کننده انشعابات و مدارک قابل ارائه توسط متقاضیان از طریق شهرداریها اطلاع رسانی خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد با این اقدام مشکلات اجرایی و تاخیرهای طولانی در فرآیند صدور مجوز ساخت و بویژه صدور مجوز حفاری از طریق کاهش تعداد مراجعات متقاضیان و نیز کاهش مراحل و زمان ارائه خدمات، برطرف شود.
شمس در پایان خاطرنشان کرد این گردش کار جدید تاثیر مثبت بر روی دو شاخص از ده شاخص بین المللی انجام کسب و کار شامل شاخصهای اخذ مجوز ساخت و دسترسی به انرژی الکتریکی دارد. در حال حاضر رتبه ایران در این دو شاخص بین 189 کشور 169 است که انتظار می رود با کاهش مراحل و مدت زمان رسیدگی به درخواستهای متقاضیان مجوز ساخت و انشعابات و خدمات شهری مرتبط با آن، این رتبه بهبود یابد.
متعاقب هماهنگی ها و تدارک زیرساخت های اجرایی مورد نیاز، شهرداری تهران در اولین گام اقدام به استقرار سامانه ثبت درخواست مجوز حفاری کرده تا یکی از مشکلات دیرینه شهروندان در خصوص عدم هماهنگی بین شهرداری تهران و دستگاه های برقرار کننده انشعابات شهری در ارتباط با تاخیرات، بی نظمی و تعدد عملیات حفاری برطرف شود.
شرکت ها و دستگاه های اجرایی مزبور از این پس می توانند با معرفی اشخاص رابط و کاربران مجاز خود، از طریق پورتال شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir بصورت برخط نسبت به ثبت درخواست مجوز حفاری برای برقراری خدمات و انشعابات ساختمانهای صنعتی، تجاری و خانگی در تمامی مناطق شهری تهران اقدام کنند.
اقتصام(1)** 9141 **1561
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن