تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818103097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهروندان دهدشتی از وضعیت نامطلوب پارکهای محله ای گله مند هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهروندان دهدشتی از وضعیت نامطلوب پارکهای محله ای گله مند هستند دهدشت- ایرنا- شهروندان دهدشتی از وضعیت نامطلوب فضای سبز پارکهای محله ای گله مند بوده و خواستار توجه مسوولین به رفع مشکلات این پارکها شدند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، امروزه پارکهای محله ای در سطح شهر به مکانی برای طی کردن اوقات فراغت و سرگرمی شهروندان تبدیل شده اند.
هر روزه با گرم شدن هوا به خصوص در شبها سرکشی شهروندان از پارکهای محله ای بیشتر می شود.
ولی وضعیت نامناسب، کمبود امکانات، نامناسب بودن فضای سبز و عدم روشنایی کامل پارکها محله ای در سطح شهر دهدشت باعث نارضایتی شهروندان وبه خصوص خانواده ها شده است.
رحمت فتحی یکی از شهروندان دهدشتی در این رابطه با اشاره به پایان سال تحصلی به خبرنگار ایرنا گفت: تجهیز و مناسب سازی پارکهای محله ای از سوی شهرداری ضروری است.
وی با بیان اینکه پارکهای محله ای هیچ گونه فضای سبزی ندارند افزود: این پارکها به محلی برای نگهداری مرغ های محلی و چرای دامها تبدیل شده است.
عادل کریمپور دانش آموزان مقطع راهنمایی نامناسب بودن پارکهای محله ای را ناشی از کم توجهی مسوولان به حقوق شهروندی خواند و اظهارکرد: پارکها وضعیت فضای سبز مناسبی ندارند.
وی تصریح کرد: می طلبد با توجه به اینکه بشتر وقت دانش آموزان بعد از تعطیلی مدارس در پارکها طی می شود شهرداری نسبت به توسعه فضای سبز و ارایه خدمات رفاهی و ورزشی حقوق شهرواندان را پاس بدارد.
حمایت مظهری با بیان اینکه پارکهای محله ای دهدشت مانند دشتی پر از خار و خاشاک است گفت: وجود انواع موجودات خطرناک از جمله مار و عقرب تهدیدی جدی برای ساکنین شهر محسوب می شود.
وی اظهارکرد: با توجه به خشک شدن خار و خاشاک خطر آتش سوزی در این پارکها بالاست.
شهردار دهدشت با اشاره به عدم مشارکت مردم در نگهداری از پارکهای محله ای گفت: ساماندهی و حفظ فضای سبز مشارکت شهروندان را می طلبد.
جواد تخشا از بین رفتن فضای سبز پارکهای محله ای را ناشی از کم توجهی واحد فضای سبز شهری شهرداری خواند و ابراز داشت: واحد فضای سبز در این راستا باید فعال تر عمل کند.
تخشا با بیان اینکه تاکنون 250 میلیون ریال هزینه پارکهای محله ای شده است عنوان کرد: با بررسی های انجام شده مشکلات پارکهای محله ای طی دوهفته آینده برطرف خواهد شد.
شهر دهدشت با جمعیتی بالغ بر 53 هزار نفر داری هشت پارک محله ای است.
7531/566
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن