تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818118180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره مندي هر محله و هر روستاي استان از يک تيم امدادي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۵۱ب.ظ)
به همت هلال احمر آذربايجان غربي امسال تحقق مي يابد: بهره مندي هر محله و هر روستاي استان از يک تيم امدادي به مناسبت فرا رسيدن هفته گراميداشت خدمات هلال احمر و روز صليب سرخ ويژه برنامه هاي اين هفته در آذربايجان غربي تشريح شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ در نشستي که به همين منظور و با حضور اصحاب رسانه در جمعيت هلال احمر استان ترتيب يافت؛ مديرعامل هلال احمر آذربايجان غربي تلاش براي تسکين آلام بشري، صلح پايدار و حمايت از زندگي توام با سلامت انسانها بدون تبعيض را سه هدف اصلي هلال احمر عنوان کرد و افزود: اين هفته فرصت مناسبي براي تحکيم پايه هاي کاري و بررسي نقاط ضعف و قوت فعاليتهاي اين نهاد است .
دکتر زينالپور سپس به تشريح برنامه هاي در دست اجراي هلال احمر آذرايجان غربي در سالجاري پرداخت و اظهار داشت: تشکيل نخستين تيم امداد جنگل در سردشت، تشکيل تيم امداد و جستجو در معدن، توسعه آموزشهاي تخصصي با آموزش 5 هزار نفر امدادگر، برگزاري مانورهاي ميداني و دور ميزي، تربيت 20 هزار امدادگر ديگر با هدف دستيابي به طرح هر محله، هر روستا يک تيم امدادي از جمله برنامه هاي داراي اولويت خواهند بود.
وي فعال سازي کانونهاي جوانان و دانشجويي، برپايي کنگره دانشجويي، غني سازي اوقات فراغت براي 50 هزار نفر از جوانان از طريق برپايي کارگاههاي آموزشي و ورزشي، ورود به حوزه آسيبهاي اجتماعي از جمله اعتياد، سوانح ترافيکي مداخله پس از سوانح را هم از برنامه هاي اجرايي سال 93 اين نهاد در بخش جوانان توصيف کرد.
مديرعامل جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي اجراي 5 برنامه سلامت در سطح استان، تشکيل تيم امدادي درماني بانوان، افتتاح پروژه هاي درماني عمراني، توسعه شبکه امدادي از طريق راه اندازي و افتتاح انبارهاي امدادي در مناطق نقده، چايپاره و سلماس، افتتاح پايگاههاي بين جاده اي بوکان، سه راهي رند ماکو، پايگاه سرو- اروميه و بازسازي و تجهيز پايگاه پيرانشهر را نيز از ويژه برنامه اي حوزه درمان هلال احمر استان در سال 93 اعلام کرد .
بگفته دکتر زينالپور توجه بيش از پيش به احياي امر اسلامي وقف، توسعه آموزشهاي همگاني، فعال تر کردن پورتال آموزشي و حوزه اطلاع رساني، تشکيل تيم هاي ويژه از بانوان براي تهيه، تدارک و بسته بندي کمک ها و هداياي مردمي از برنامه هاي بخش آموزش و پژوهش در سالجاري خواهد بود.
وي برجسته سازي حضور هلال احمر در صحنه از طريق تجديد ميثاق با آرمانهاي شهدا، ديدار با خانواده هاي امدادگر شهيد، برپايي چادرهاي درمان و سلامت رايگان در مناطق مختلف شهر و روستايي و برپايي نمايشگاه و آموزش چهره به چهره در بوستانهاي شهري را هم از جمله برنامه هاي خاص هفته هلال احمر در آذربايجان غربي دانست.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن