تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805520150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محدودیت‌های تامین مالی در صدر مشكلات بخش تولید/دشواری های تامین نقدینگی از بازار آزاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عضوکمیسیون صنعت اتاق ایران در گفت وگو با پانا مطرح کرد: محدودیت‌های تامین مالی در صدر مشكلات بخش تولید/دشواری های تامین نقدینگی از بازار آزاد خبرگزاری پانا : عضو کمیسیون صنعت اتاق ایران با اشاره به مشکل تامین منابع مالی در واحدهای تولیدی اظهار کرد: تامین منابع مالی در واحدهای تولیدی نیازمند دو برنامه مدون کوتاه مدت و بلند مدت است در غیر این صورت بسیاری از واحدهای تولیدی با دشواری های بیشتر مواجه خواهند شد .
۱۳۹۳ شنبه ۲۰ ارديبهشت ساعت 09:34



محمود نجفی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا ، با بیان اینکه به دلیل ناامنی هایی که در داد و ستد پولی وجود دارد هر کسی نیز قادر نیست که از بازار ازاد تامین مالی کند، اظهار کرد: در شرایط کنونی تنها راه تامین مالی برای بنگاههای اقتصادی سیستم بانکی پاسخگوی نیازهای تولید نبوده و این امیدواری وجود دارد که بانک مرکزی به این موضوع توجه ویژه نشان دهد .  
عضو کمیسیون صنعت اتاق ایران با بیان اینکه برطرف ساختن این محدودیت‌ها تلاش مضاعفی را طلب می‌كند كه كاملا فرابخشی است و از عهده یك یا چند نهاد خاص خارج است ، تصریح کرد: برای بهبود تامین مالی تولید نیاز است تا تمام نهادها و سازمان‌های دخیل در این امر با همكاری یكدیگر، شرایطی را فرآهم آورند كه به تسهیل در تامین مالی بیانجامد.     وی ادامه داد: شاید به‌ همین دلیل است كه تلاش‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در قالب كمیته تامین مالی عمدتا مقطعی و كوتاه‌مدت است و توان حل مشكلات به‌صورت ریشه‌ای را دارا نیست.  
نجفی با بیان اینکه هر چند ، مهم ترین مقامات اجرایی حوزه تامین مالی شامل وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانك مركزی هستند ، ادامه داد: بخش قابل توجهی از تصمیمات در شوراهای اقتصاد، پول و اعتبار و شورای عالی بورس اخذ می‌شود كه وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت یكی از اعضای اصلی در آن به‌شمار می‌رود. بدیهی‌ است كه این وزارتخانه باید از طریق نهادهای مذكور خواست‌های خود را طرح و پیگیری كند و آنچه در این مسیر بدان نیازمند است نقشه راه تامین مالی در بخش صنعت و معدن است.  
وی با تاکید براینکه فقدان این نقشه راه سبب شده تا محدودیت‌های تامین مالی در صدر مشكلات بخش تولید قرار گیرد، خاطرنشان کرد: ضرورت تدوین این نقشه راه در شرایط تحریم دوچندان است كه به‌نظر می‌رسد باید در دو سطح كوتاه‌مدت و بلندمدت تدوین شود.   نجفی تصریح کرد: كاهش هزینه‌های دسترسی به منابع تامین مالی، برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از ابزارهای مالی در تامین مالی، دسترسی آسان، مكفی و هدفمند به تسهیلات، امكان پرداخت یارانه سود تسهیلات، توجه به اصناف تولیدی، اتخاذ سیاست‌های مرتبط با مهار تورم تولیدكننده می‌تواند در دستور كار قرار داشته باشد.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن