تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815184044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چراغ حمایت از هنر و هنرمندان در دولت تدبیر و امید پر فروغ تر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز: چراغ حمایت از هنر و هنرمندان در دولت تدبیر و امید پر فروغ تر می شود خبرگزاری پانا:مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز هنرمندان را اقشاری ویژه و خاص دانست که نیازمند نگاهی ویژه اند.
۱۳۹۳ جمعه ۱۹ ارديبهشت ساعت 19:52



                      به گزارش خبرگزاری پانا؛محمدتوحیدلو در چهارمین جشن اردیبهشت تئاتر البرز که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر در سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد؛ فرهنگ و هنر را دغدغه دولتمردان دانست و اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در ساماندهی هنرمندان و تحقق مطالبات این قشر با محدودیت هایی که همواره در این عرصه وجود داشته است، سرفصل جدیدی را رقم خواهد زد.

وی خود را تنها تماشاگر هنر دانست و افزود: هنر نباید مظلوم واقع شود و هنرمندان به این جهت که طیف وسیعی از افکار عمومی جامعه را تشکیل می دهند نقش ویژه و حایز اهمیتی دارند که می توان از بستر آن زمینه های رشد و تعالی فکری  و روحی انسانها را ایجاد کرد.

در ادامه چهارمین جشن اردیبهشت تئاتر البرز استاد داوود فتحعلی بیگی مرد هنر نمایش ایرانی و رییس انجمن نمایش استان البرز نیز با حضور بر روی سن خواستار حمایت بیشتر  مسئولان از هنر تئاتر و هنرمندان این عرصه شد.

وی با اشاره به اینکه استاندار البرز در جمع هنرمندان به تماشای تئاتر نشسته است، این اقدام را مثبت خواند و افزود: تئاتر البرز نیازمند نگاه های بیش از پیش مسئولان است.

افزایش تعداد سالن های چند منظوره فرهنگی و هنری در استان یکی از مهمترین دغدغه های پیشکسوت تئاتر کشور بود.

تقدیر از پیشکسوتان نمایش رادیویی، هنرمندان تئاتر البرز نیز از دیگر محورهای چهارمین جشن اردیبهشت تئاتر البرز به شمار می رفت.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن