تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820408026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سنقر:برنامه های دولت که منجر به عزت کشور شود مورد حمایت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه سنقر:برنامه های دولت که منجر به عزت کشور شود مورد حمایت است کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه سنقروکلیایی گفت: هر تصمیم و برنامه دولت که موجب عزت مردم و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران شود از آن حمایت می کنیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های نماز جمعه این هفته سنقر افزود: اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها و درخواست از مردم برای انصراف از یارانه و اجرای طرح نظام سلامت که از قدم ها و تصمیم های بزرگ دولت است در تریبون نماز جمعه از آنها حمایت شد.
وی در ادامه با اشاره به مناسبت های پیش رو با تبریک سالروز ولادت امام جواد (ع) و حضرت امیرالمومنین علی (ع) گفت: امام جواد (ع) بنیانگذار کرسی آزاد اندیشی است که محافل علمی را اداره می کرد و آنچنان در عرصه سیاسی و اجتماعی فعال بود که وجودش برای حکومت بنی عباسی قابل تحمل نبود.
وی حضرت علی (ع) را پرچمدار اتحاد، وحدت و همدلی و وجود ایشان را چهره تمام نمای توحید خواند و گفت: ایشان تربیت یافته دامن پیغمبر است و هرکسی به این اسوه و الگو در تمامی عرصه ها اقتدا کند روسفید خواهد شد.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به فرا رسیدن ایام سنت حسنه اعتکاف گفت: اعتکاف اردوی انسان سازی است که هجرت از نفس به توحید، از شخص به خدا و خالی شدن از زرق و برق دنیاست و کسانی که توفیق حضور را ندارند با مساعدت مالی، به مسافرت سه روزه بندگی به سوی خدا شور و جلا بدهند.
1446/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن