تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820966144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه رشت: ایجاد تحول در نظام سلامت کار بزرگ دولت یازدهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه رشت: ایجاد تحول در نظام سلامت کار بزرگ دولت یازدهم است رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به آغاز اجرای طرح جامع نظام سلامت گفت: ایجاد تحول در نظام سلامت، یکی از کارهای بزرگ دولت یازدهم است.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈزین العابدین قربانیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران این شهر افزود : دولت با ایجاد تحول در نظام سلامت کار بزرگی برای بیماران کرده است.
وی اظهار کرد : بر اساس طرح تحول نظام سلامت، بیماران و همراهانشان برای دریافت دارو به بیرون از مراکز درمانی ارجاع داده نمی شوند و مراکز موظف به تامین دارو برای بیمار هستند.
وی خاطر نشان کرد : همچنین در اجرای این طرح بیماران شهری تنها 10درصد و روستاییان پنج درصد هزینه درمانی در بیمارستان ها را پرداخت می کنند.
خطیب جمعه رشت تصریح کرد : دریافت نکردن هزینه های زایمان طبیعی در بیمارستان ها از دیگر تسهیلات این طرح است.
وی در ادامه خطبه با اشاره به کمبود آب زراعی برای کشاورزان بمنظور کشت برنج و با تاکید بر ضرورت مدیرت درست آب زراعی توسط مدیران این مجموعه یادآور شد : آب بایستی به طور صحیح توزیع شود و در اختیار کشاورزان قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب توسط کشاورزان تصریح کرد : کشاورزان نیز در مصرف آب بایستی با یکدیگر تعامل داشته باشند .
خطیب جمعه رشت در ادامه خطبه با بیان این که نرخ برگ سبز چای برای کشاورزان چایکار در استان گیلان خوب تعیین شده ، اظهار کرد : نرخ برگ سبز چای درجه یک ، هزار و 800 تومان و درجه دو یک هزار و 200 تومان تعیین شده که خوب است.
آیت الله قربانی بیان داشت : دولت با همه کمبودها با کمک معاون راهبردی رییس جمهوری ، یکصد و 60 میلیارد تومان پول در این زمینه اختصاص داده که هیچ سالی چنین بودجه ای در نظر گرفته نمی شد.
امام حمعه شهر رشت با تاکید بر این که کشاورزان چایکار بایستی در چیدن چای دقت داشته باشند ، خاطر نشان کرد : کارخانه داران نیز بایستی کیفیت چای را در نظر گرفته و چای مرغوب تولید کنند.
وی با بیان این که چای مرغوب و با کیفیت به لحاظ بهداشتی برای سلامت مفید است ، تصریح کرد : مشتری به دنبال چای با کیفیت است بنابراین کشاورزان و کارخانه داران در تولید چای مرغوب برای جلب مشتری نقش مهمی دارند.
خطیب جمعه رشت 13 تا 15 رجب را از ایام اعتکاف نام برد و خاطرنشان کرد : اعتکاف از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و از رهنمودهای امام راحل و تاکیدات رهبری است که بایستی قدر این ایام معنوی را بدانیم.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم از قشرهای مختلف بویژه جوانان و نوجوانان در مراسم اعتکاف در مساجد اظهار کرد : انسان در حالت اعتکاف تنها خداوند را می بیند و این حالت معنوی نصیب هر فردی نمی شود.
امام جمعه رشت با توجه به هفته هلال احمر (18 تا 24 اردیبهشت) خاطر نشان کرد : امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در حوادث و بلایا به یاری نیازمندان می شتابند که کاری نوعدوستانه است.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان ضمن گرامیداشت هفته معلم و با بیان این که همه ما مدیون معلمان هستیم ، بیان داشت : همه ما هر چه داریم از معلمان داریم بنابراین زحمات آنان را قدر می نهیم.
وی با یادآوری از معلم فداکار شفت در گیلان زنده یاد حسن امیدزاده و معلم مریوانی محمدعلی محمدیان بیان کرد : امیدزاده برای نجات دانش آموزان از آتش، جانش را از دست داد و محمدیان به گونه ای دیگر فداکاری کرد.
وی در ادامه خطبه ضمن تبریک فرارسیدن دهم رجب ولادت امام محمد تقی جوادالائمه و سیزدهم رجب تولد امام علی (ع) بیان کرد : پیروی از این امامان افتخار بزرگی برای ماست . ک/2.
7286/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن