تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815682303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان لرستان در دولت های گذشته کمتر مورد توجه و حمایت دولتمردان بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس شورای شهر خرم آباد: استان لرستان در دولت های گذشته کمتر مورد توجه و حمایت دولتمردان بوده است خبرگزاری پانا:رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: متاسفانه استان لرستان در طول فعالیت دولت های گذشته کمتر مورد توجه مسوولین قرار داشته که این امر موجب بروز محرومیت های زیادی در استان شده است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ساعت 08:11



به گزارش خبرنگار پانا، محسن اقبالی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه لرستان به ویژه شهرستان خرم آباد در طول سال های گذشته مورد کم توجهی و بی مهری دولتمردان قرار گرفته، افزود: همین امر زمینه اصلی بروز بسیاری از محرومیت ها به ویژه در حوزه ایجاد و تامین زیرساخت های لازم برای توسعه و پیشرفت در لرستان و شهرستان های تابعه استان را فراهم کرده است.

وی اظهار کرد: نرخ بالای بیکاری موجود در لرستان و کمبودها و ضعف های شدید حاکم بر استان در حوزه های مختلف اقتصادی و زیربنایی همگی ناشی از همین موضوع است.

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: دراین زمینه برنامه یکساله علمی و مدون رشد و توسعه عمرانی شهر خرم آباد تهیه و تدوین شده که این برنامه برای تعیین تکلیف و اجرا به شهرداری خرم آباد ابلاغ شده است.

وی افزود: این برنامه شامل طرح ها و اقدامات علمی و کارشناسی مختلفی در حوزه های عمران، زیبا سازی و مبلمان شهری و رشد و توسعه همه جانبه شهر خرم آباد است.

اقبالی در ادامه با انتقاد از عدم ثبات مدیریتی در شهرداری خرم آباد در سال های گذشته، تصریح کرد: نبود امنیت شغلی و تغییرات مکرر مدیریت شهری در خرم آباد، عامل اصلی بروز مشکل در روند اجرای طرح های عمران شهری و تداوم مشکلات و محرومیت های موجود دراین شهر شده است.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه های مهم و محوری شورای اسلامی شهر خرم آباد، فراهم کردن بستر مناسب برای فعالیت های اجرایی و عمرانی در حوزه مدیریت شهری است که این موضوع از طریق ایجاد ثبات در عرصه مدیریت شهری فراهم خواهد شد.

اقبالی گفت: ثبات مدیریتی و فعالیت برنامه محور و مشخص در حوزه مدیریت شهری موجب می شود تا شاهد اجرای دقیق و مدون برنامه های علمی و کارشناسی تدوین شده براساس طراحی های انجام شده در این حوزه باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد ضمن تاکید بر نظارت مستمر و مداوم بر نحوه فعالیت حوزه های مرتبط با مدیریت شهری از طریق شورا، اظهار کرد: ایجاد و توسعه زیر ساخت های مناسب در حوزه عمران شهری و برنامه ریزی در راستای تبدیل خرم آباد به یک کلانشهر با توجه به معیارها و استانداردهای فنی و کارشناسی دقیق در یک دوره زماینی مشخص، از جمله اولویت های محوری شورا و شهرداری خرم آباد است.

وی گفت: خرم آباد ظرفیت لازم برای تبدیل شدن به یک کلانشهر را دارد که لازمه آن شناسایی دقیق ظرفیت ها و قابلیت های موجود و زمینه سازی برای بهره مندی از این توانمندی ها در راستای توسعه و عمران شهری است.

اقبالی در ادامه در خصوص ساماندهی دست فروشان نیز گفت: پیش از این مکان هایی در سطح شهر برای فعالیت دست فروشان درنظر گرفته شده که به دلیل عدم کار کارشناسی برای انتخاب این مکان ها، شاهد بروز مشکلاتی از جمله ایجاد ترافیک در سطح شهر هستیم.

به گفته وی، برهمین اساس، شورای اسلامی شهر خرم آباد طرح انتخاب مکان مناسب و کارشناسی برای استقرار دست فروشان و رفع سد معبر در مناطق مختلف شهر خرم آباد را اجرایی کرده که این مهم با همکاری نیروی انتظامی اجرا شده است.

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد یکی دیگر از مشکلات شهرداری را مسایل مالی و ضعف شدید اعتبارات و نبود درآمدهای ثابت و پایدار شهری عنوان کرد.

به گفته وی، شهرداری خرم آباد فاقد درآمدهای پایدار است و به همین دلیل زمینه سازی برای حضور فعال و مشارکت بخش خصوصی در عرصه فعالیت های عمرانی با هدف ایجاد منابع درآمدی پایدار از دیگر برنامه های محوری و مهم شورای اسلامی و شهرداری خرم آباد است.

محمدحسین پور یکی از اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد نیز دراین نشست گفت: اعتبارات عمرانی شهرداری خرم آباد در سال جاری بیش از 605 میلیارد ریال مصوب شده و این درحالی است که این رقم در سال گذشته حدود 390 میلیارد ریال بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن