تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819833926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمدتقی رهبر: زمان انتخابات نیست که جریانات سیاسی همدیگر را تخریب کنند/ دولت روحانی مورد حمایت رهبری است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
محمدتقی رهبر: زمان انتخابات نیست که جریانات سیاسی همدیگر را تخریب کنند/ دولت روحانی مورد حمایت رهبری است

محمدتقی رهبر: زمان انتخابات نیست که جریانات سیاسی همدیگر را تخریب کنند/ دولت روحانی مورد حمایت رهبری است
امام جمعه اصفهان اعتقاد دارد که این روزها پرداختن به حاشیه‌های جای رفع مشکلات کشور را گرفته است.
محمد تقی رهبر، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار نامه نیوز با اشاره به اختلاف‌های موجود در کشور میان دولت و منتقدان گفت: ابزار ریاست سعه صدر است و باید همه مسئولان در رفتار خود سعه صدر داشته باشند.

وی بتا بیان اینکه دولت مخالفین را تحمل کند و واکنش تند نشان ندهد، افزود: مخالفان به ویژه در مجلس نیز شرایط سخت دولت را درک کنند و بدانند که دولت در مراحل حساسی قرار دارد چه در سیاست خارجی و چه در زمینه اقتصادی.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه دنیا این جدل‌ها و اختلاف‌ها را مشاهده کرده و به بهترین شکل ممکن از آن بهره برداری می‌کند، خاطرنشان کرد: بهتر است مسئولان به جای جدل به فکر خدمت به مردم باشند.

رهبر با اشاره به اینکه دولتمردان از نقدها استقبال کنند، تاکید کرد: وزرا، معاونین رئیس جمهور، از نقدهایی مطرح شده به ویژه آنهایی که دغدغه مردم را دارند استقبال کنند. آنها نباید سریع مقابل هر انتقادی که مطرح می‌شود موضع بگیرند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منتقدان هم خدا را در نظر داشته باشند و بدانند هر نقدی که از سر هوا و هوس و منافع سیاسی مطرح شد، برخلاف دستور خدا و رسول خداست و نوعی خیانت به رای مردم است.

وی ادامه داد: این دعواها باعث می‌شود مردم از خود بپرسند که چرا در میانه این همه مشکلات اقتصادی و سیاسی، مسئولان به جای حل مشکلات به جدل و دعوا با یک دیگر می‌پردزاند. مسئولان بدانند که مردم آنها را قضاوت می‌کنند.

نماینده پیشین مجلس هفتم و هشتم با اشاره به اینکه امروز زمان حاشیه‌ها نیست گفت: مسئولان باید به فکر مسائل کشور باشند، با این شیوه به نظر می‌رسد کم کم اصل فراموش می‌شود و حاشیه‌ها جای آن را می‌گیرد.

رییس فراکسیون روحانیون مجلس هشتم، با بیان اینکه مشی رهبری باید برای ما الگو باشد، ادامه داد: مقام معظم رهبری همیشه فرمودند من از همه دولت‌ها حمایت می‌کنم، دولت آقای روحانی نیز مورد حمایت رهبری است و ایشان دولت را در انجام امور راهنمایی می‌کنند، اگر تذکری هم داشته باشند به طور سازنده آن را بیان می‌کنند نه به گونه‌ای که در جهت تضعیف دولت باشد، بنابراین این مشی باید برای همه جریان های سیاسی الگو شود.

رهبر تصریح کرد: ما الان در رقابت‌های انتخاباتی قرار نداریم که جریان‌های سیاسی بخواهند تبلیغات کنند یا همدیگر را تخریب کنند، الان زمان حمایت دولت است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تخریب علیه مسئولان کشور چه در دولت و چه در مجلس جز اینکه زمینه سوء استفاده دشمنان نظام را فراهم کند کارکرد دیگری ندارد، کسانی که این کارها را انجام می‌دهند ممکن است متوجه نباشند که چه می‌کنند اما اقدامات آنها عملا موجب شادی  بیگانگان خواهد شد.






1393/2/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن