تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804453907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت ورامین: دولت قبل به وعده خود در خصوص فرمانداری ویژه ورامین عمل نکرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت ورامین: دولت قبل به وعده خود در خصوص فرمانداری ویژه ورامین عمل نکرد ورامین- ایرنا – امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: دولت قبل به وعده خود در خصوص ارتقای ورامین به فرمانداری ویژه عمل نکرد.


حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز شنبه در جلسه شورای اسلامی استان تهران که در شهرداری ورامین برگزار شد گفت: اردیبهشت ماه سال 90 دولت قبل با تبلیغات فراوان ، ارتقاء ورامین به فرمانداری ویژه را اعلام کرد ولی امروز با گذشت سه سال هنوز این امر به صورت رسمی به شهرستان ابلاغ نشده و این امر خدمت رسانی به مردم این دیار را با مشکل مواجه ساخته است.
وی گفت: مردم تمامی شهرهای کشور حق دارند تا از سطح خدمات بیشتری برخوردار شوند ولی در سال های اخیر شاهد بودیم که با جدا شدن قرچک و پیشوا از شهرستان ورامین ، آن شهرستان با عظمت به منطقه ای کوچک تبدیل شود تا جایی که مدیران آن نتوانند در راستای توسعه آن تصمیم گیری مناسبی داشته باشند.
امام جمعه موقت ورامین اظهار داشت: مردم و مسوولین ورامین درخواست غیرمعقول از مسوولین استانی ندارند، حل مشکلات این شهرستان شق القمر نیست بلکه می توان این مسائل را با همفکری و تلاش میان مسوولین برطرف کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: مردم ورامین در طول دوران مبارزات انقلاب علیه رژیم منحوس پهلوی با به راه انداختن قیام خونین 15 خرداد سال 42 و دهم دیماه سال 57 زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردند و با تقدیم یک هزار و 400 شهید در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و دفاع جانانه از حریم ولایت در جریان فتنه سال 88 و حضور پرشور در حماسه نهم و دهم دیماه سال 88 دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کردند.
محمودی گفت: امروز مسوولین و اعضای شورای اسلامی توفیق یافته اند تا در سایه اعتماد مردم، زمینه رفع مشکلات جامعه را فراهم کنند و باید بدانند که این فرصت همیشگی نیست و زودگذر است و باید این فرصت غنیمت شمرده شود.
وی بیان داشت: در تفکر دینی، شوراها تأثیرگذارترین دستگاه محسوب می شوند که می توانند با ورود به تمامی عرصه ها، به عنوان بازوی مدیران اجرایی در راستای فرصتی که قانون اساسی در اختیار آنان قرار داده و در سایه توجه به منویات مقام معظم رهبری زمینه خدمت رسانی بیشتر به جامعه را فراهم کنند.
«علی حیدریان» شهردار ورامین نیز در این جلسه اظهارداشت: هم اکنون شهرداری ورامین دارای 2 هزار و 700 هکتار محدوده حریم و 8 هزار و 500 هکتار حریم خدماتی دارد که خدمات خود را به بیش از 208 هزار شهروند ساکن در این منطقه ارائه می کند.
وی گفت: عمده مشکلات طرح تفصیلی و جامع شهرستان ورامین، تداخل حریم ورامین با شهرستان پیشوا است به طوری که بخش هایی از محدوده شهر ورامین جزو شهرستان پیشوا است.
شهردار ورامین بیان داشت: شهرداری پیشوا برای ساخت وساز به متقاضیان جواز صادر می کند و با توجه به آن که این ساخت و سازها در محدوده ورامین است، شهرداری ورامین باید از فعالیت آن جلوگیری کند و این در حالی است که اگر شکایتی علیه شهرداری ورامین صورت گیرد با وجود آن که اقدام صورت گرفته قانونی است این شهرداری ورامین است که در دادگاه محکوم می شود.
وی افزود: هم اکنون روستای کلاته در شمال ورامین با وجود این که داخل ورامین قرار دارد ولی به صورت یک مکعب از داخل شهر خارج شده است.
حیدریان در خصوص ناوگان حمل و نقل ورامین نیز گفت: هم اکنون یکهزار و 500 دستگاه تاکسی ، 80 دستگاه اتوبوس و 18 دستگاه مینی بوس تحت نظارت سازمان تاکسی رانی و اتوبوس رانی شهرداری ورامین فعالیت می کنند که از این تعداد 200 دستگاه تاکسی ، 50 دستگاه اتوبوس و هفت دستگاه مینی بوس قدمتی بالای هفت سال دارند و باید با خودورهای نو جایگزین شوند که تا امروز اقدام مناسبی در این زمینه صورت نگرفته است .
وی بیان داشت: علاوه بر این ، یکهزار دستگاه اتوبوس و مینی بوس تحت نظارت شرکت تعاونی مشغول به فعالیت اند که تمامی این خودورها فرسوده بوده و نیاز به نوسازی دارند.
شهردار ورامین در خصوص اجرای پروژه متروی شهرستان ورامین نیز گفت: طرح تفصیلی و جامع شهر، انتقال راه آهن سراسری تهران – مشهد به جنوب شهرستان را الزام کرده ، به این دلیل شورای اسلامی ورامین انتقال پروژه مترو به زیر زمین را به تصویب رساند که در ابتدا مسیر11 کیلومتری برای این امر در نظر گرفته شده بود ولی ما به پنج کیلومتر نیز رضایت داده ایم.
حیدریان بیان داشت: مدیریت شهری تهران پروژه 40 کیلومتری متروی ری تا تجریش را با تمامی مشکلات نظیر فاضلاب ، تأسیسات آب و گاز و دیگر معارضین اجرا کرده و می تواند اجرای پنج کیلومتر متروی زیر زمینی ورامین را به عنوان عیدی به این مردم نجیب که در تمامی صحنه های انقلاب حضوری موثر داشته اند، اهدا کند.
وی اظهار امیدواری کرد در سایه توجه مسوولین استانی و کشور ، مشکل مردم شهرستان ورامین برطرف و زمینه توسعه این شهرستان فراهم شود.
تهرام/7254/1348
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن