تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809969114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتکاف فرصت خوبی برای تزکیه نفس است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران حجت الاسلام میراحمدی:
اعتکاف فرصت خوبی برای تزکیه نفس است
قدس- خبرگزاری مهر: امام جمعه قدس با اشاره به نزدیکی ایام البیض گفت: اعتکاف فرصت خوبی برای تزکیه نفس است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابوالقاسم میراحمدی در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته شهرستان قدس با تبریک ولادت جواد الائمه( ع) و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار داشت: ماه رجب دارای فضایل بسیاری است و ائمه اطهار(ع) نیز به استغفار، روزه و اعتکاف در آن که از فضیلت خاصی برخوردار است، تاکید کرده اند.

وی با اشاره به نقش اعتکاف در سازندگی روح و کنترل ناهنجاری های اجتماعی افزود: از مهمترین اثرات اعتکاف تربیت و تهذیب نفس می باشد که نتیجه آن اخلاق فردی و اجتماعی انسان است و سه روز در مسجد ماندن و معتکف شدن در راستای مقابله با شیطان درون و برون است.

این مسئول ادامه داد: از مسئولان شهرستان تقاضا می شود تا با اعضای شورای شهر همکاری لازم را داشته باشند زیرا هدف تمامی مسئولان کمک به رفع مشکلات شهرستان و خدمات رسانی به مردم قدس است.

میراحمدی بیان کرد: روز سه شنبه مصادف است با روز اول ایام البیض و مراسم اعتکاف، روز میلاد امام علی( ع) و روز پدر است، همه پدران باید زندگی این امام بزرگوار را سرلوحه خود قرار دهند و آن گونه که ایشان فرزندان خود را تربیت نمودند سعی در تربیت فرزندان خود داشته باشند تا فرزند صالحی تحویل جامعه اسلامی بدهند.

شورا عدالت محوری را سرلوحه کار خود قرار داده است

رئیس شورای اسلامی قدس در سخنرانی خود پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: اعضای شورای چهارم عدالت محوری را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد خراسانی با تبریک ولادت امام جواد( ع) اظهار داشت: امروز اعضای شورای شهر مصمم هستند تا نتیجه اعتماد شما مردم را در انتخاب خودشان از طریق رفع مشکلات شهرستان، بدهند.

وی افزود: شورا و شهرداری عدالت محوری را در راستای کار خود قرار دادند و برای عملی کردن آن عملیات آسفالت و جدول گذاری خیابانها را از مناطق محروم شهرستان آغاز کردند، البته بسیاری از مناطق شهر به دلیل این که قابلیت تردد ماشین آلات تخصصی را ندارند موجب کاهش خدمات رسانی می شود.

خراسانی عنوان کرد: شهرستان مشکلات بسیاری از قبیل کمبود بیمارستان دارد که شورا و شهرداری با در اختیار دادن دو زمین یکی برای توسعه بیمارستان 12 بهمن و یکی برای ساخت بیمارستان 100 تخت خوابه سعی در رفع این مشکل داشته، همچنین مشکل نداشتن اسناد مالکیت را با برگزاری جلسات مختلف در فرمانداری و با حضور رئیس اداره اوقاف و شهردار را به این گونه که مبلغ مورد نظر بر اساس نرخ گذشته محاسبه شود و سند شش دانگ نیز به مردم داده شود، حل کردند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس گفت: مسئله دیگر تقاطع غیر همسطح بود که شورا و شهرداری با پرداخت مبلغی به عنوان قرض الحسنه به مسئولان پروژه موجبات افتتاح لاین خروجی را فراهم آوردند و اکنون در حال پیگیری هستند تا لاین ورودی نیز به زودی به بهره برداری برسد.

وی افزود: مقوله مهم دیگر مربوط به بافت فرسوده شهر است که فعالیت سازمان های آتش نشانی و خدمات شهری را مختل کرده زیرا کوچه ها و خیابان ها قابلیت ورود ماشین آلات تخصصی را ندارند و همین امر موجب کاهش خدمات دهی شده، از مردم ساکن در این مناطق تقاضا می شود برای بازسازی این بافت فرسوده با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.


۱۳۹۳/۲/۱۹ - ۱۵:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن