تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820982137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه رشت: ایجاد تحول در نظام سلامت از کارهای بزرگ دولت یازدهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه رشت: ایجاد تحول در نظام سلامت از کارهای بزرگ دولت یازدهم است رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به آغاز اجرای طرح جامع نظام سلامت گفت: ایجاد تحول در نظام سلامت، یکی از کارهای بزرگ دولت یازدهم است.


به گزارش ایرنا، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: دولت با ایجاد تحول در نظام سلامت کار بزرگی برای مردم کرده است.
وی اظهارکرد: بر اساس طرح تحول نظام سلامت، بیماران و همراهانشان برای دریافت دارو به بیرون از مراکز درمانی ارجاع داده نمی شوند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در اجرای این طرح بیماران شهری 10درصد و روستاییان پنج درصد هزینه های درمانی در بیمارستان ها را پرداخت می کنند.
خطیب جمعه رشت گفت: دریافت نکردن هزینه های زایمان طبیعی در بیمارستان ها از دیگر تسهیلات این طرح بزرگ است.
وی همچنین با اشاره به کمبود آب زراعی برای کشاورزان برای کشت برنج و با تاکید بر ضرورت مدیریت درست آب زراعی، یادآوری کرد: آب باید به طور صحیح توزیع و در اختیار کشاورزان قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر لزوم صرفه جویی درمصرف آب توسط کشاورزان گفت: کشاورزان در مصرف آب باید با یکدیگر تعامل داشته باشند.
خطیب جمعه رشت با بیان این که نرخ برگ سبز چای برای کشاورزان چایکار در استان گیلان خوب تعیین شده است، اظهار کرد: نرخ برگ سبز چای درجه یک هزار و 800 تومان و درجه دو یک هزار و 200 تومان تعیین شده که خوب است.
آیت الله قربانی افزود: دولت با همه کمبودها با کمک معاون راهبردی رییس جمهوری، یکصد و 60 میلیارد تومان اعتبار دراین زمینه اختصاص داده که تاکنون چنین بودجه ای در نظر گرفته نشده بود.
امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه کشاورزان چایکار باید در چیدن چای دقت داشته باشند، خاطر نشان کرد: کارخانه داران نیز باید کیفیت چای را در نظر گرفته و چای مرغوب تولید کنند.
وی همچنین 13 تا 15 رجب را از ایام اعتکاف نام برد و گفت: اعتکاف از برکات جمهوری اسلامی و از رهنمودهای امام راحل و تاکیدات رهبری است که باید قدر این ایام معنوی را بدانیم.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم بویژه جوانان و نوجوانان در مراسم اعتکاف در مساجد اظهارکرد : انسان در حالت اعتکاف تنها خداوند را می بیند و این حالت معنوی نصیب هر فردی نمی شود.
امام جمعه رشت با توجه به هفته هلال احمر (18 تا 24 اردیبهشت) خاطرنشان کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در حوادث و بلایا به یاری نیازمندان می شتابند که کاری نوعدوستانه است.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان همچنین با گرامیداشت هفته معلم و با بیان این که همه ما مدیون معلمان هستیم، گفت: همه ما هر چه داریم از معلمان داریم، بنابراین زحمات آنان را قدر می نهیم.
587/7286/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن