تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820965317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استيلي: همه به حمايت از دايي راي دادند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: استيلي: همه به حمايت از دايي راي دادند
سخنگوي هيأت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: در جلسه هيأت مديره با چند راه‌حلي که پيشنهاد شد اگر اتفاق خاصي پيش نيايد در هفته جاري حساب‌هاي باشگاه باز مي‌شود.

 حميد استيلي در خصوص جلسه هيأت مديره باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: در جلسه‌اي که برگزار کرديم در ابتدا چارت تشکيلاتي باشگاه در دستور کار بود تا بتوانيم باشگاه پرسپوليس را شکل بدهيم. با چارت تشکيلاتي خيلي از مشکلات باشگاه پرسپوليس حل خواهد شد. در اين بين چند برنامه مورد بررسي قرار گرفت و قرار شد در جلسه بعدي طبق جدول و نظرات اعضاي هيأت مديره بهترين را انتخاب و پس از تأييد آن را در باشگاه عملي کنيم.

وي افزود: اما مهم‌ترين بحث حساب‌هاي مسدود باشگاه پرسپوليس بود که همه به دنبال راه‌حلي قانوني براي رفع اين مشکل هستيم به همين دليل چند راه‌حل به دقت مورد بررسي قرار گرفت. بايد اين خبر خوب را بدهم اگر اتفاق خاصي پيش نيايد در هفته جاري مشکلات حساب‌هاي مسدود شده حل خواهد شد و پول لازمه به حساب‌ها ريخته و در اولين حرکت بدهي بازيکنان را پرداخت خواهيم کرد.

سخنگوي هيأت مديره باشگاه پرسپوليس تأکيد کرد: يکي ديگر از بحث‌هاي اصلي هيأت مديره توجه به تيم‌هاي پايه بود و شرح و وظايفي که براي کميته فني قرار است در نظر گرفته شود يک سري افراد از اعضاي کميته فني با رحيمي ديدار کردند و حتي گفت‌وگوهايي نيز داشتند تا نقطه‌نظرات اعلام شود و شرح و وظايف را به همه افراد بدهيم. در هفته جاري نيز با بقيه اعضاي کميته فني صحبت‌هاي لازم با توجه به اختيارات رحيمي در اين حوزه انجام خواهد شد تا تيم پرسپوليس تبديل به يک باشگاه شود و فقط تيم نشود. به نظر من اين کميته فني مي‌تواند بازوي اجرايي مديرعامل براي باشگاه پرسپوليس باشد و قطعاً مي‌تواند به باشگاه کمک کند مخصوصاً در بخش آکادمي و استراتژي‌هاي فوتبال.

وي در پايان درباره حمايت مجدد از علي دايي در هيات مديره نيز گفت: بله، يکي از موارد بحث علي دايي بود که همه اعضا با اکثريت آراء از او حمايت کردند تا سرمربي پرسپوليس بتواند به اهدافش برسد.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/02/19 14:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن