تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819194803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

1878 دانش آموز کهگيلويه و بويراحمدي در آزمون مراکز استعدادهاي درخشان شرکت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۳ب.ظ)
1878 دانش آموز کهگيلويه و بويراحمدي در آزمون مراکز استعدادهاي درخشان شرکت کردند مديرکل آموزش و پرورش کهگيلويه و بويراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور يکهزار و878 دانش آموز پايه ششم مدارس استان براي ورود به مراکز استعدادهاي درخشان باهم رقابت کردند.
به گزارش خبرگزاري موج؛ هادي زارع پور ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از اين تعداد 58 دانش آموز پسر و 58 دانش آموز دختر به مراکز استعدادهاي درخشان در استان راه مي يابند.
وي با بيان اينکه اين آزمون در14حوزه امتحاني برگزار شد، اظهار داشت: همچنين فردا جمعه نيز يکهزار و160دانش آموز پايه سوم راهنمايي براي ورود به دبيرستان دوره دوم باهم رقابت مي کنند.
مدير کل آموزش و پرورش استان با بيان اينکه هشت مرکز استعدادهاي درخشان و 18 مدرسه نمونه دولتي در دو دوره راهنمايي و متوسطه در اين استان وجود دارد، گفت: داوطلبان ورودي مراكز استعدادهاي درخشان استان مي توانند براي اطلاع از نتيجه آزمون به سايت مراجعه کنند.
زارع پور افزود: داوطلبان مي توانند با وارد كردن شماره كارت و پرونده خود از نتيجه مطلع شوند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به شايعه بودن استخدام در اين نهاد گفت: هيچگونه آگهي استخدامي در آموزش و پرورش استان اعلام نشده است.
زارع پور خاطرنشان کرد: هرگونه استخدامي از سوي وزارت آموزش وپرورش انجام مي شود و در استانها از طريق رسانه ها به اطلاع عموم مي رسد و داوطلبان استخدام مي توانند اطلاعات را ازمنابع رسمي به ويژه سايت آموزش وپرورش دريافت کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن