تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818165463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال افزایش تعداد محرومان از وام دانشجویی


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
دانشجویان ,وام ,وام دانشجویی ,دانشگاه ها ,محروم
احتمال افزایش تعداد محرومان از وام دانشجویی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزات علوم گفت: متاسفانه مجلس 135 میلیارد تومان ردیف اعتبار مصوب سال 92 را در سال 93 به 100 میلیارد تومان کاهش داده است و اگر سرانه وام های دانشجویی افزایش پیدا کند تعداد دانشجویانی که می توانند از وام بهره مند باشند در سال آینده، نسبت به سال قبل کاهش یافته و درصد افرادی که محروم باقی می مانند بیشتر می شود.




دکتر ناصر مطیعی گفت: سرانه وام های صندوق رفاه دانشجویی یک سال درمیان در هیان امنا صندوق، بازنگری می شود امسال نیز بنا داریم این بازنگری را مجدد انجام دهیم و سرانه وام های دانشجویی را با شرایط کشور متناسب سازی کنیم. وی ادامه داد: مشکلی که اکنون با آن مواجه هستیم در حوزه وام شهریه است که بخش عمده وام های ما را تشکیل می دهد. رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: متاسفانه مجلس 135 میلیارد تومان ردیف اعتبار مصوب سال 92 را در سال 93 به 100 میلیارد تومان کاهش داده است و اگر سرانه وام های دانشجویی افزایش پیدا کند بنابراین تعداد دانشجویانی که می توانند از وام بهره مند باشند در سال آینده، نسبت به سال قبل کاهش یافته و درصد افرادی که محروم باقی می مانند بیشتر می شود. وی افزود: ما از اکنون در معاونت راهبردی ریاست جمهوری پیگیر این مساله هستیم، وزیر علوم، تحقیقات و فناری نیز از این مساله حمایت می کند بلکه بتوانیم از ردیف های متمرکزاختلاف به وجود آمده را پوشش دهیم و وضعیت خوبی در زمینه وام شهریه و سایر وام ها داشته باشیم. (مهر)


سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 15:46    بازدید:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن