تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818181186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش تعداد ملي پوشان نشان از پيشرفت هندبال قم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۱۲ب.ظ)
رئيس هيئت هندبال استان قم: افزايش تعداد ملي پوشان نشان از پيشرفت هندبال قم است رئيس هيئت هندبال استان قم افزايش تعداد ملي پوشان اين رشته را نشان از پيشرفت هندبال قم در رده هاي سني مختلف ارزيابي کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدعليرضا طباطبايي تصريح کرد: آنچه که امروز موجب رشد و پيشرفت هندبال قم شده است نتيجه زحمات و تلاش هايي است که مربيان اين رشته در هر دو بخش آقايان و بانوان در تمام رده هاي سني متحمل شده اند.
وي ادامه داد: هندبال قم توانمندي و استعداد بسيار بالايي دارد و بايد در گذشته نيز در عرصه هاي مختلف موفق ظاهر مي شد اما از زماني که به رده هاي سني پايه توجه بيشتر کرده ايم نتيجه آن را با موفقيت هاي مختلف در مسابقات مختلف داخلي و برون مرزي لمس کرده ايم.
رئيس هيئت هندبال استان قم بيان داشت: در سال 1391 تيم هندبال صباي قم موفق به کسب عنوان قهرماني مسابقات ليگ دسته اول هندبال مردان باشگاه هاي کشور شد و بعد از حدود يک دهه به جواز صعود به مسابقات ليگ برتر هندبال دست يافت.
وي ياد آور شد: در سال 1392 نيز تيم هندبال بانوان هدف پويان قم با ترکيبي از بازيکنان بومي هندبال بانوان قم در پيکارهاي ليگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌هاي کشور پرفروغ ظاهر شد و با کسب عنوان قهرماني جواز حضور در ليگ دسته اول را به دست آورد.
طباطبايي عنوان کرد: در همين سال تيم هندبال دختران هدف پويان قم در مسابقات رده سني نوجوانان هندبال قهرماني کشور موفقيت آميز نتيجه گرفت و در جدال با تيم هاي مدعي از استان هاي مختلف به ميزباني هرمزگان در جايگاه دوم ايستاد و نايب قهرمان کشور شد.
وي ابراز داشت: پسران هندباليست قم در رده هاي سني نوجوانان و جوانان در اين سال‌ها در کنار دختران هندباليست قم در همين دو رده سني در تيم هاي ملي هندبال کشورمان در ميادين برون مرزي اعم از آسيايي و جهاني حضور دارند و اينها دستاوردهاي بسيار بزرگي براي هندبال قم است.
رئيس هيئت هندبال استان قم در ادامه با اشاره به دعوت سه بازيکن هندبال بانوان قم به اردوي تدارکاتي تيم هندبال بانوان کشورمان، افزود: کادر فني تيم هندبال زنان کشور، 14 بازيکن را به اردوي دوم اين تيم براي مسابقات توسعه هندبال در ازبکستان دعوت کرد.
وي خاطرنشان کرد: اين اردو از پنجم ارديبهشت ماه آغاز شده است و تا دهم ارديبهشت زير نظر مريم کريميان سرمربي تيم ملي هندبال بانوان کشورمان و همچنين نشمين شافعيان مربي و فاطمه مبري سرپرست و بدنساز تيم هندبال زنان ايران ادامه مي يابد.
طباطبايي با اشاره به اسامي بازيکنان دعوت شده به اين اردو بيان کرد: بر اين اساس فائزه نعمتي از آذربايجان شرقي، الناز قاسمي، فاطمه خليلي بهفر و مرضيه افشاري راشدي از استان قم و انيس چهاردانگي از کرمان به تيم ملي دعوت شده اند.
وي در پايان افزود: همچنين رومينا هاشمي فرقاني آزاد، شکيبا اصغر و سيده ياسمين احمدي از البرز، زهرا قادري از خراسان رضوي، مينا صالحي درچه از اصفهان و افسانه خاني دريامان، زهرا شيخي، صبا بخشي پور و پريناز سراب از تهران ديگر انتخاب شده ها براي اعزام به ازبکستان هستند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن