تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820109993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه کلی و سیاسی نگرانه نیاز امروز روابط عمومی ها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: نگاه کلی و سیاسی نگرانه نیاز امروز روابط عمومی ها است تهران بزرگ-ایرنا- مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نگاه کلی نگرانه و سیاسی نگرانه به مسایل اجتماعی نیاز امروز روابط عمومی ها است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ˈبابک دربیکیˈ روز پنجشنبه در نخستین مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران در دولت تدبیر و امید که در محل استانداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: نداشتن نگاه سیاسی به مسایل ضعف روابط عمومی ها به حساب می آید و اعتقاد دارم برخلاف کسانی که روابط عمومی را تخصصی می دانند باید خیلی کلی نگر باشند.
وی با بیان این مطلب که تخصصی عمل کردن برای روابط عمومی خوب است، افزود: در کنار آن باید نگاه سیاسی هم داشته باشند.
دربیکی گفت: متاسفانه در این سال ها روابط عمومی ها خیلی تخصصی عمل کرده اند و این تخصصی عمل کردن از بعد ابزارها، استراتژی ها و برنامه ریزی ها خوب است اما از نظر نگاه به مسایل اجتماعی یک کمبودهایی ایجاد کرده است.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به انتقادی که از روابط عمومی ها به عنوان ابزاری برای دفاع از مجموعه می شود، گفت: این فضا زمانی می تواند شکسته شود که نگاه سیاسی به مسایل داشته باشند و بدانند چارچوب های کلان سیاست در فضای اجتماعی کنونی چگونه است و روابط سیاسی چگونه است .
دربیکی بیان کرد: نمی توان انتظارداشت یک روابط عمومی برای دولت کار انجام دهد اما از سیاست های کلان دولت اطلاع نداشته باشد و فقط پاسخگوی یک سری نیاز های خاص باشد .
رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمترین کارکرد روابط عمومی هارا ایجاد پیوند های اجتماعی عنوان کرد و گفت: این پیوند می تواند هم درون سازمانی و هم برون سازمانی باشد.
دربیکی بیان کرد: اعتقاد دارم هیچ راهی جز گفت و گوی هم افزا نداریم و برای رسیدن به این گفت و گو نیز باید پیوندها را ایجاد کنیم تا مردم بتوانند در سطوح مختلف در کنار هم قرار گیرند.
وی عدم یکپارچگی را یکی از مشکلات روابط عمومی ها ذکر کرد و گفت: باید روابط عمومی ها یکپارچه شوند و ایجاد ساختار یکپارچه در روابط عمومی هااز اهداف دولت است.
تهرام/9977/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن