تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815462677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کردستان تمام وقت خویش را صرف خدمت رسانی به مردم استان بویژه خانواده شهدا کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: استاندار کردستان تمام وقت خویش را صرف خدمت رسانی به مردم استان بویژه خانواده شهدا کرده است خبرگزاری پانا:مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: استاندار کردستان به صورت روزانه پیگیر مسایل و مشکلات خانواده شهدا و جانبازان است.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۸ ارديبهشت ساعت 09:56



به گزارش خبرگزاری پانا،محمد سلیمانی روز چهارشنبه در گردهمایی آموزشی درمانی جانبازان قطع نخاعی استان در سنندج افزود: از روزی که استاندار کردستان به استان آمده اند، یار و یاور بنیاد شهید بوده اند و بر رفع مشکلات خانواده شهدا و جانبازان، دستور اکید داده اند.

وی گفت: استاندار کردستان تمام وقت خویش را صرف خدمت رسانی به مردم استان بویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران کرده است.

وی گفت: استاندار کردستان مایل به دیدار و سرکشی از تمامی خانواده شهدا و ایثارگران استان است اما اگر فرصت دیدار از همه این عزیزان فراهم نشده است به دلیل مشغله کاری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در ادامه همچنین از عبدالرضا میقانی، مشاور استاندار کردستان نیز قدردانی کرد و گفت: مشاور استاندار کردستان نیز به صورت جدی، مسایل و مشکلات خانواده شهدا و جانبازان را پیگیری می کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تعداد جانبازان استان را هشت هزار و 840 نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد درصد جانبازی چهار هزار و 485 نفر زیر 25 درصد و چهار هزار و 355 نفر نیز بالای 25 درصد است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن