تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805789263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص یارانه مصرف محصولات پروتئینی الزامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: اختصاص یارانه مصرف محصولات پروتئینی الزامی است تهران - ایرنا - نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اختصاص یارانه برای مصرف محصولات پروتئینی در جامعه را الزامی دانست و گفت: این مهم به دولت پیشنهاد شده که امیدوارم در دستور کار دولت قرار گیرد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، غلامرضا نوری روز چهارشنبه در همایش صنعت دام و طیور که در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، افزود: البته یارانه مصرف محصولات پروتئینی به عنوان یارانه به بخش تولید نیست بلکه یارانه ای مجزا برای برقراری سلامت و بهداشت جامعه خواهد بود.
وی اظهار داشت: معتقدم بخشی از یارانه ای که از محل هدفمندی یارانه ها به بخش سلامت کشور اختصاص یافته باید به سمت یارانه مصرف مواد پروتئینی و لبنی هدایت شود.
وی تاکید کرد: همچنین کمیسیون کشاورزی قصد دارد در بحث حمایت از تولید، یارانه 30 درصدی که به تولید اختصاص یافت اما اجرایی نشد، را به طور مجدد پیگیری کند.
نماینده مردم بستان آباد در مجلس تصریح کرد: در حال حاضر برنامه های خوبی از سوی دولت برای رفع موانع آزادسازی صادرات دام زنده سنگین صورت گرفته و در تلاش هستیم موانع صادرات دام زنده سبک نیز برطرف شود.
وی تاکید کرد: هم اکنون برای حمایت از بخش کشاورزی و امنیت غذایی کشور تعامل خوبی بین مجلس و دولت ایجاد شده ، هرچند تدابیر لازم برای رفع مشکلات بخش کشاورزی اتخاذ خواهد شد.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در بحث هدفمندی یارانه ها نیز معتقد است: تغییرات قیمت حامل های انرژی، نرخ محصولات کشاورزی را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.
وی ادامه داد: در بحث اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، این نگرانی وجود دارد که با بهره گیری از ابزارهای مختلف کنترلی از افزایش قیمت محصولات کشاورزی پیشگیری شود زیرا این امر می تواند خسارات غیرقابل جبرانی را به بخش کشاورزی وارد کند.
وی اضافه کرد: متاسفانه در بخش کشاورزی روزانه محصولات خریداری می شوند، همین امر منجر می شود تا 2 درصد افزایش نیز دیده شود و بازتاب پیدا کند در حالی که اجناس صنعتی وقتی قیمت شان دو برابر می شود، بازتاب کمتری نسبت به محصولات کشاورزی دارند.
وی درباره بیمه حمایتی بخش کشاورزی، گفت: این نوع بیمه بایدپوشش خوبی برای بهره برداران داشته باشد چرا که بیمه در بخش کشاورزی بسیار تاثیرگذار است، این در حالی است که امسال مبلغ 150 میلیارد تومان برای بیمه اختصاص یافته که به طور حتم این مبلغ پاسخگوی نیاز بخش کشاورزی کشور نیست.
وی ادامه داد: بخش کشاورزی بیش از 20 درصد یعنی معادل یک پنجم در اقتصاد کشور سهم دارد اما متاسفانه در چانه زنی های سیاسی و اقتصادی نقشی ندارد به نحوی که سقف چانه زنی بخش کشاورزی در حد چانه زنی یک کارخانه صنعتی هم نیست.
وی تاکید کرد: بخش کشاورزی برای تامین امنیت غذایی باید جایگاه خود را در کشور پیدا کند که این مهم بدون همکاری های دولت، مجلس، بخش خصوصی و بهره برداران محقق نخواهد شد.
اقتصام(3)9186**1558
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن