تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820988272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل و نمايندگان اعضا در هيات مديره جديد بالاست مشخص شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۰ب.ظ)
مديرعامل و نمايندگان اعضا در هيات مديره جديد بالاست مشخص شد در مراسمي با حضور مديرعامل گروه سرمايه گذاري بانک مسکن، مديرعامل ونمايندگان اعضاي هيات مديره جديد شرکت مهندسي ساختمان و تاسيسات راه آهن(بالاست) معارفه شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيروس جعفري به عنوان مديرعامل و نماينده عضو هيات مديره و آقايان دکتر احمدي، خرسند، شفيع زاده و شيري به عنوان ساير نمايندگان اعضا در هيات مديره جديد شرکت بالاست انتخاب و معرفي شدند.
مصطفي ازگلي مديرعامل شرکت سرمايه گذاري بانک مسکن در اين مراسم گفت: هيات مديره و مديرعامل جديد از حمايت و پشتيباني کامل و قاطع گروه سرمايه گذاري بانک مسکن برخوردار هستند.
وي ادامه داد: اين حمايت ها متناسب با فعاليت هايي است که هيات مديره و مديرعامل با تلاش خود در برآوردن انتظارات گروه صاحبان سرمايه وسهامداران در مسير رشد و پويايي بالاست داشته باشند.
ازگلي با بيان اينکه گروه سرمايه گذاري بانک مسکن انتظار دارد مديريت شرکت ارتباط و تامين منافع سهامداران به ويژه سهامدار عمده را به نحو مطلوب برآورده کرده و ارتقاء دهد، تصريح کرد: همچنين مديريت جديد شرکت بايد ارتباط با زيرمجموعه خود شامل معاونان، مديران و کارکنان تمام نقاط کشور را بصورت تعاملي دوسويه توام با تفاهم و توسعه شرکت پياده و اجرا کند.
مديرعامل شرکت سرمايه گذاري بانک مسکن همچنين به مديرعامل و اعضاي هيات مديره جديد توصيه کرد تا هرگونه ارتباط با کارفرمايان و مشتريان بصورت شفاف تنظيم و دنبال شود.
وي در پايان يکي ديگر از انتظارات گروه سرمايه گذاري بانک مسکن از مديريت و هيات مديره بالاست را تقويت ارتباط با سازمان ها، نهادها، شرکاي تجاري به ويژه سازمان بورس و ... دانست.
جعفري که پيش ترنيز در فاصله سال هاي84 تا 88 مديريت بالاست را بر عهده داشته است، با اشاره به فعاليت هاي دوره مديريت قبلي خود در شرکت بالاست رئوس برنامه هاي خود را بيان نمود واظهاراميدواري کرد با توسعه و بهبود دامنه فعاليت هاي موجود ونيز افزودن فعاليت هاي هم راستاي جديد . افق روشني در آينده شرکت فوق ايجاد شود .
در ابتداي اين مراسم، ابراهيم ياسري مديرعامل سابق شركت بالاست نيز گفت: سال هاي 90 و 91 دو سال سخت براي كشور بود بطوريكه پيمانكاران كوچك از بين رفتند، پيمانكاران بزرگ از صحنه فعاليت ها كنار كشيدند و پيمانكاران متوسط با تلاش زياد فعاليت هاي خود را پيش بردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن