تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809803643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش مستقیم جام​ جهانی 2014 از سینماها


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پخش مستقیم جام​ جهانی 2014 از سینماها




در حالی که حدود یک ماه به شروع جام جهانی فوتبال باقی مانده است و تیم‌های ملی برزیل و کرواسی بیست و دوم خرداد آغازکننده مهم‌ترین رویداد فوتبالی جهان در ورزشگاه دا سائوپائولو خواهند بود، انجمن سینماداران طی نامه‌ای رسمی به سازمان سینمایی خواستار پخش این مسابقات در سینماهای کشور شد.





جام جم آنلاین: در حالی که حدود یک ماه به شروع جام جهانی فوتبال باقی مانده است و تیم‌های ملی برزیل و کرواسی بیست و دوم خرداد آغازکننده مهم‌ترین رویداد فوتبالی جهان در ورزشگاه دا سائوپائولو خواهند بود، انجمن سینماداران طی نامه‌ای رسمی به سازمان سینمایی خواستار پخش این مسابقات در سینماهای کشور شد.

 با این که رئیس سازمان سینمایی پیشتر به صورت تلویحی موافقت خود را با پخش مسابقات جام جهانی فوتبال در سینماها و پردیس های سینمایی اعلام کرده، اما انجمن سینماداران روز گذشته طی اقدامی رسمی نامه ای را خطاب به حجت الله ایوبی تنظیم کرد و خواستار صدور مجوز برای نمایش مسابقات فوتبال در سالن های سینما شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش ضمن اعلام این خبر به جام جم گفت: پس از وصول این نامه، سازمان سینمایی دو جلسه را با مراجع ذی صلاحی چون نیروی انتظامی، اداره اماکن، سازمان صداوسیما و فدراسیون فوتبال برگزار کرده است که تا هفته آینده پاسخ نهایی آن اعلام خواهد شد.

غلامرضا فرجی در همین ارتباط افزود: پخش مسابقات جام جهانی فوتبال فقط مختص به پردیس ها نیست و سایر سینماهایی هم که تمایل به اجرای این طرح دارند، می توانند درخواست خود را به انجمن سینماداران ارائه دهند.

وی نظر مثبتی نسبت به این طرح داشت و گفت: سینماداران احساس می کنند که با اجرای این طرح پای مخاطبان به سینماها باز خواهد شد، ضمن این که تماشای فوتبال زنده روی پرده بزرگ سینما هم جذابیت ها و هیجان خاص خودش را دارد.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر درخصوص پیگیری موضوع پخش مسابقات فوتبال جام جهانی در سینماها به جام جم گفت: انجمن سینماداران در راستای یک مطالبه اجتماعی که بارها از سوی مردم مطرح شده است، تصمیم به اجرای این طرح گرفت و در همین ارتباط نامه ای را خطاب به رئیس سازمان سینمایی تنظیم کرد. فعلا منتظر پاسخ رسمی جناب ایوبی در این زمینه هستیم، ضمن این که ایشان پیشتر به صورت شفاهی و تلویحی موافقت خود را با پخش مسابقات جام جهانی فوتبال در سینماها اعلام کرده بود.

سیدهادی منبتی ادامه داد: اگر با اجرای این طرح موافقت شود، پیش فروش بلیت ها از طریق سایت سینماهای مربوط انجام خواهد شد و اگر هم نه، سینماها در روزهای برگزاری مسابقات جام جهانی طبق روال همیشگی به اکران فیلم ها ادامه خواهند داد.

این مقام مسئول گفت: تمام پیش بینی های لازم امنیتی و رفاهی برای این طرح در نظر گرفته شده است و با توجه به ثبت نام اینترنتی و کسب اطلاعات شخصی افراد بخوبی می دانیم که بلیت هر صندلی برای چه فردی صادر می شود.

منبتی درباره برخی اظهارنگرانی ها هم درباره این طرح بیان کرد: حضور خانواده ها در سینما باعث می شود آنها هیجانات خود را در مکانی فرهنگی به شکلی درست تخلیه کنند. ضمن این که اصلا خود افراد حاضر در سینما مانع هرگونه رفتار نابهنجاری خواهند شد.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر پخش مسابقات فوتبال جام جهانی را در سینماهای شهرستان ها هم محتمل دانست و گفت: سینماهایی که تمایل به اجرای این طرح دارند باید شرایط و الزامات آن را داشته باشند.

وی درخصوص قیمت بلیت تماشای مسابقات فوتبال در سینماها نیز گفت: هنوز درباره این مساله به جمع بندی نهایی نرسیده ایم و بسته به نوع و درجه سینماها قیمت ها متفاوت خواهد بود، اما آنچه مسلم است قیمت بلیت این مسابقات از بلیت فیلم ها گران تر است و احتمال می دهیم باتوجه به خدمات دیگر قیمت پایه بلیت پردیس های سینمایی 20 هزار تومان باشد.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر در پایان گفت: پخش نمایش فوتبال جام جهانی شامل همه مسابقات نخواهد بود و جدا از پخش قطعی بازی های تیم ملی فوتبال ایران، فقط بازی های حساس و مهم به نمایش درخواهد آمد.






تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن