تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818790223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کمیته امداد: فرهنگیان حامی ایتام نیاز کودکان یتیم چاراویماق را برطرف می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر کمیته امداد: فرهنگیان حامی ایتام نیاز کودکان یتیم چاراویماق را برطرف می کنند مراغه - ایرنا - مدیر کمیته امداد چاراویماق گفت: فرهنگیان حامی ایتام، نیاز کودکان یتیم این شهرستان را برطرف و به مانند باران رحمت بر کویر بی کسی نیازمندان هستند.


اصغر وثوقی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از فرهنگیان حامی طرح ایتام در مدرسه راهنمایی دخترانه زینبیه قره آغاج افزود: هفته معلم بهانه ای برای قدردانی از فرهنگیانی است که نه تنها معلمند بلکه در درون خویش به دنبال سود معنوی و اخرویند.
وی اظهارکرد: ارتباط تنگاتنگ و انس با مظلومان و محرومان و جلب رضایتمندی آن ها سرمنشاء رضایت الهی بوده چراکه خشنودی مظلوم، خشنودی خداست.
وثوقی ادامه داد: کمیته امداد به نمایندگی از ایتام و دل شکستگان جامعه، از افرادی که سود خود را در کاهش آلام دردمندان می دانند و داشته های خود را با آنان تقسیم می کنند، قدردانی می کند.
خالق پیری مدیر آموزش و پرورش چاراویماق نیز در این آیین از توجه فرهنگیان به امور نیازمندان ابراز خرسندی کرد و گفت: کار فرهنگیانی که گوشه ای از درد نیازمندان را حل و شادی را به خانواده های تحت حمایت می آورند، قابل تقدیر است.
در این آیین از 160 فرهنگی حامی طرح ایتام و فعال در حوزه مشارکت های مردمی چاراویماق تجلیل بعمل آمد.
7486/590/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن