تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814743743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه‌ريزي براي مصرف بهينه انرژي وظيفه همه مسئولان كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: برنامه‌ريزي براي مصرف بهينه انرژي وظيفه همه مسئولان كشور است
آيت الله هاشمي رفسنجاني پيش از ظهر امروز در ديدار اعضاي انجمن مديريت مصرف انرژي، به ظرفيتهاي ايران در توليد منابع انرژي، ارتقاي بهره‌وري و افزايش ارزش افزوده آن اشاره كرد و گفت: آينده‌نگري ايجاب مي‌كند كه با مديريت درست، سهم نسلهاي آينده را بيهوده هدر ندهيم.
آفتاب- سرویس سیاسی: ايشان با ستايش برنامه‌هاي انجمن مديريت مصرف انرژي، گفت: گروه¬هاي علمي در كشورهاي پيشرفته با ارائه راهكارها، جلوي مصرف مسرفانه را مي¬گيرند و در ايران نيز نيروهاي متخصص، قابليت‌هاي علمي اين كار را دارند و بايد ميدان عملي هم داشته باشند.



به گزارش آفتاب، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، جايگزيني سوخت فسيلي را از طرح‌هاي مهم علمي دنيا خواند و گفت: به خاطر اهميت انرژي در تداوم زندگي، حكومت‌ها به فكر تأمين انرژي از جوش و گداخت هسته‌اي هستند و در ايران نيز مقدمات دانش پرداختن به اين علم روز پُرصرفه به وجود آمده.


رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، با بيان مصداقي از نقش انرژي در كشاورزي و محصولات جنبي گفت: تغيير رويه‌هاي مصرف انرژي در كشاورزي، باعث رونق آن در همه مراحل از توليد تا مصرف مي‌شود.


ايشان با اظهار تأسف از قاچاق منابع انرژي كشور به دليل قيمت بالاي حامل‌هاي انرژي در كشورهاي اطراف، گفت: انتظار مي‌رفت، با اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها، كشور سود ببرد، امّا اجراي نادرست و ناقص آن در دولت گذشته، باعث شد كه هم دولت و هم مردم ضرر كنند.


در آغاز اين ديدار آقاي مهندس مهذب ترابي، مدير انجمن، ضمن ارائه گزارشي از اوضاع انرژي و توليد و مصرف آن، از تدوين سياست‌هاي كلي اصلاح الگوي مصرف در مجمع تشخيص مصلحت نظام تشكر كرد و گفت: با توجه به تغييرات روزانه در مباحث انرژي، مطالعه برنامه‌هاي كشورهاي جهان و تطبيق آن با سياست كلي كشور و به روز كردن آن، ضروري است.


آقاي دكتر اميري‌پور نيز با ارائه تحليلي از نگاه دولت به انرژي و درآمدهاي آن در 8 سال گذشته، اظهار اميدواري كرد در دولت جديد اوضاع آشفته به سامان برسد.





تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن