تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820318719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی در نمین صاحب زمین شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی در نمین صاحب زمین شد اردبیل - ایرنا - معاون حقوقی و املاک اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از اخذ مجوزهای لازم برای واگذاری 15 هزار متر مربع زمین برای احداث ساختمان شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان در شهر نمین خبر داد.


محمود صفری روز سه شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت راه اندازی شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان در نمین افزود: قرار است این میزان زمین برای راه اندازی سه دانشکده پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی واگذار شود.
وی گفت: زمینه های لازم برای راه اندازی این دانشگاه فراهم شده است.
به گزارش ایرنا ، دکتر هادی پیری رییس شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هم در این جلسه از تحصیل 109 دانشجو شامل 39 نفر در رشته پزشکی ، 39 نفر در رشته دندانپزشکی و 32 نفر در رشته داروسازی از بهمن سال گذشته در این دانشگاه خبر داد.
وی افزود: به دلیل فراهم نبودن زمینه های لازم در شهر نمین این دانشجویان در شهر اردبیل تحصیل می کنند.
وی گفت: هر زمان ساختمان و امکانات لازم در شهر نمین فراهم شد نسبت به انتقال دانشجویان این دانشگاه به این شهر اقدام می شود.
وی از پذیرش 85 دانشجوی جدید در مهرماه امسال برای این دانشگاه خبر داد و افزود: 30 نفر از این دانشجویان در رشته پزشکی ، 30 نفر در رشته دندانپزشکی و 25 نفر در رشته داروسازی جذب خواهند شد.
وی اظهار کرد: پذیرش دانشجو برای این دانشگاه از سه طریق کنکور داخلی ، پذیرش از بین دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در کشورهای خارجی که دست کم 50 واحد درسی را گذرانده باشند و دانشجویان خارجی علاقمند به تحصیل در ایران صورت می پذیرد.
وی به مرتبط شدن راه اندازی شعبه بین الملل علوم پزشکی با وجود بیمارستان مجهز در سال جاری اشاره کرد و خواستار اقدام مسوولان شهرستان نمین برای پیگیری تجهیز بیمارستان یا راه اندازی بیمارستان مجهز در منطقه شد.
وی افزود: 70 درصد دانشجویان مشغول به تحصیل در این دانشگاه بومی استان اردبیل هستند.
سیدمهدی جوادی فرماندار نمین هم بر حفظ و تقویت مراکز آموزش عالی شهرستان نمین در راستای تبدیل نمین به شهر دانشگاهی استان تاکید کرد.
شهرستان نمین با 65 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری شمال شرقی اردبیل واقع است.
7120/594/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن