تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820000373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمل به فرمایشات رهبری در بخش سلامت مهمترین برنامه دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عمل به فرمایشات رهبری در بخش سلامت مهمترین برنامه دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی است ارومیه - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه سلامت مهمترین برنامه دانشگاه علوم پزشکی استان در سال جاری است.


جواد آقازاده عصر روز دوشنبه در آیین تجدید میثاق دانشگاهیان علوم پزشکی آذربایجان غربی با آرمانهای والای شهدا و امام راحل که به مناسبت نخستین روز هفته سلامت برگزار شد افزود: باید تمام تلاش و اهتمام خود را برای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در بخش بهداشت و درمان بکار گیریم تا این فرمایشات در سریعترین زمان ممکن اجرایی شوند.
وی با بیان اینکه امسال هفته سلامت تحت عنوان یک عمر سلامت با خودمراقبتی نام گذاری شده اضافه کرد: تک تک افراد جامعه وظیفه دارند ضمن حفاظت از خود، در برابر جامعه نیز احساس مسئولیت کنند.
وی اظهار کرد: با ابلاغ سیاست های کلان رهبری و با توجه به اینکه بخش سلامت در اولویت دولت جمهوری اسلامی قرار گرفته در سال 93 می توانیم در بخش درمان، بهداشت و آموزش پزشکی گام های بزرگی برداریم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده، ادامه داد: امیدواریم با مدیریت جهادی که مد نظر مقام معظم رهبری است، بتوانیم مشکلات مردم این منطقه را در عرصه سلامت حل کنیم.
حجت الاسلام مصطفی اصغری کارشناس فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پردیس نازلوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی نیز در این آیین گفت: فعالیت در عرصه سلامت نوعی جهاد در راه خداوند در راستای سلامت جامعه است.
وی با بیان اینکه یاد شهدا نوعی عبادت است افزود: هر عملی که مورد رضایت خداوند متعال و ارزشمند و دارای هنجار باشد، نوعی عبادت است.
در این آیین، افراد حاضر در مزار شهدای گمنام پردیس نازلوی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، برای روح بزرگ آن شهدا، فاتحه قرائت کردند.
همچنین به مناسبت روز نخست هفته سلامت در آذربایجان غربی، کارناوال سلامت با حضور خودروهای سازمانهای مرتبط با بهداشت و سلامت در سطح شهرهای استان به حرکت درآمد.
هفته سلامت امسال با شعار یک عمر سلامت با خودمراقبتی از اول تا هفتم اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می شود.
8137/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن