تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818180482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خیرین چهارمحال و بختیاری برای اهدا قرآن فراخوانده شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خیرین چهارمحال و بختیاری برای اهدا قرآن فراخوانده شدند شهرکرد- ایرنا-خیرین چهارمحال و بختیاری برای مشارکت در چاپ و اهداء قران دعوت و فراخوانده شدند.


مسوول دارالقرآن استان چهارمحال و بختیاری از طرح سازمان دارالقرآن کشور برای چاپ و اهداء 500هزار جلد قرآن کریم در سراسر کشور خبر داد.
ˈمهدی پرتوی ˈ روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سازمان دارالقرآن الکریم در راستای وظایف اساسی خود در توسعه کمی و کیفی آموزشهای عمومی و تخصصی قرآن کریم و زمینه سازی برای برپایی و رونق بخشی به کلاسهای آموزش قرآن در نظر دارد با مشارکت مردم متدین و خیرین قرآنی نسبت به چاپ و اهداء 500 هزار جلد قرآن کریم و توزیع آن به صورت رایگان در میان مؤسسات قرآنی مردمی، خانه های قرآن روستایی و شهری و جلسات آموزشی قرآن کریم در سراسر کشور به ویژه در مناطق محروم اقدام کند.
وی گفت:به دنبال فراخوان رییس سازمان دارالقرآن الکریم کشور در برنامه خبری صبح جمعه 22 فروردین شبکه قرآن سیما تاکنون تعداد زیادی از مردم کشورمان با واریز مبالغی نسبت به اهداء قرآن اقدام کرده اند.
پرتوی گفت: هم اکنون کمبود مصحف شریف در مساجد، خانه های قرآن شهری و روستایی و مؤسسات قرآنی وجود دارد.
وی اظهار داشت: مشارکت همه مردم مسلمان در اجرای این طرح باعث رفع بخش اعظمی از این کمبودها به خصوص در مناطق محروم و ترویج بیشتر فرهنگ قرآنی در کشور شود.
مسئول دارالقرآن استان گفت: هزینه چاپ هر جلد قرآن کریم حدود 100 هزار ریال می باشد و علاقمندان می توانند هر میزان از مشارکت نقدی را که تمایل دارند به حساب شماره 88888 نزد بانک ملی ایران، شعبه عظیم پور بنام انجمن خیرین قرآنی کشور واریز کنند.
پرتوی ابراز امیدواری کرد شرکت هم استانی ها در این طرح بزرگ قرآنی موجب خشنودی حضرت باریتعالی و برخورداری از دعای مستجاب حضرت صاحب الزمان(عج) و نزول برکات فراوان برای همه مردم ایران اسلامی به خصوص مردم چهارمحال و بختیاری شود.
7359
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن