تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815311685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آینده صنعت نساجی با 147 هزار فارغ التحصیل روشن است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت: آینده صنعت نساجی با 147 هزار فارغ التحصیل روشن است تهران - ایرنا - مدیرکل نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت، آینده صنعت نساجی را نسبت به گذشته، روشن توصیف کرد و وجود 147 فارغ التحصیل دانشگاهی در رشته های نساجی را از پتانسیل های این بخش دانست.


به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، نعمت اله مردانی روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه نهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران، هزینه مصرفی سالانه در حوزه پوشاک و کفش کشور را 14 هزار و 200 میلیارد تومان ذکر کرد.
وی به فعالیت سه هزار و 700 واحد صنعتی نساجی در ایران اشاره کرد و افزود: ماهیانه 100 میلیون دلار صادرات محصولات نساجی داریم که رقم سالانه آن به یک میلیارد و 200 میلیون دلار می رسد.
مردانی سرمایه گذاری های صورت گرفته در صنعت نساجی کشور را هفت هزار و 200 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این میزان، پنج درصد سرمایه گذاری های کل صنایع کشور را تشکیل می دهد.
وی ادامه داد: اشتغال صنعتی ایجاد شده در نساجی کشور نیز 283 هزار نفر است که مجموعا 12 درصد اشتغال صنعت ایران را شامل می شود.
مدیرکل نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت، نقش صنعت نساجی در ایجاد اشتغال، جلوگیری از خروج ارز و ارزآوری کشور را تاثیرگذار خواند و گفت: در وضعیت اقتصادی خاص کشور ما، صنایع نساجی می تواند مرهمی بر مشکلات اقتصاد باشد.
وی با بیان اینکه ایران در سالهای گذشته، پیشرفت های خوبی در حوزه نساجی داشته است، تصریح کرد: فناوری های نانو و بایو در نساجی، جایگاه ویژه ای کسب کرده اند و در زمینه تولید الیاف مصنوعی، پیشرفت های قابل توجهی به دست آورده ایم.
مردانی بر لزوم سوق یافتن پژوهش های دانشگاه های به سمت حوزه کاربرد و نیازهای صنعت کشور تاکید کرد.
نهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران با شعار «توسعه پایدار با نساجی دانش بنیان» از امروز، 16 اردیبهشت ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز به کار کرده و تا پنجشنبه، 18 ماه ادامه خواهد داشت.
علمی (3)**1055**1599
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن