تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818964549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلمان پیوند دهنده حقایق مادی و معنوی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معلمان پیوند دهنده حقایق مادی و معنوی هستند قروه - ایرنا - امام جمعه قروه با اشاره به جایگاه معلمان در جامعه گفت: معلمان پیوند دهنده حقایق مادی و معنوی هستند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام صفرعلی احیاء روز سه شنبه در آیین بزرگداشت مقام معلم در کانون شهید مطهری قروه افزود: معلم با ایجاد فرهنگ، راه های رسیدن به کارهای خوب و خیر در جامعه را به دانش آموزان و نسل های آینده نشان می دهد.
وی با بیان اینکه حفظ جایگاه معلم باید همیشه و در همه حال مورد توجه دانش آموزان و مسوولان باشد تاکید کرد: اهمیت مقام معلم همانطور که در قرآن بیان شده باید مورد توجه باشد و دانش آموزان همیشه احترام معلمان را داشته باشند.
حجت الاسلام احیاء افزود: اولین معلمان انبیا و امامان بودند و دسته دوم شما معلمان هستید و اگر گفته اند معلمی شغل انبیا است، به دلیل اهمیتی است که بزرگان ما برای این شغل قایل هستند.
امام جمعه قروه گفت: به راستی معلمی شغل انبیا است و معلمان با تلاش و مجاهدت دلسوزانه و خستگی‎ناپذیر در طول سالیان متمادی به مثابه چراغ هدایت بشری ایفای نقش کردند و این روشنایی را به دوستداران علم و دانایی هدیه می‎دهند.
وی افزود: اگر امروز دانش آموزان رتبه و مقامی در سطح استان و کشور کسب می کنند از مقام و عزتی بود که معلمان برای آنها به وجود آوردند و باید قدردان معلم باشند.
حجت الاسلام احیاء گفت: مسیر پیشرفت و تعالی جامعه از آموزش و پرورش سرچشمه می گیرد بنابراین باید مشکلات پیش روی بیان شود و برای رفع آن هم اندیشی شود.
وی با اشاره به جایگاه مقدس معلمی، تصریح کرد: پیشرفت های جامعه در عرصه های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مرهون تلاش معلمان است چون معلم انسان ساز، نقش بزرگی را برای تربیت نسلی فرهیخته بر عهده دارد.
امام جمعه قروه گفت: آموزش و پرورش دو مقوله جدا از هم نیستند و اگر این طرز فکر را داشته باشیم که کار آموزش و پرورش فقط آموزش است و به پرورش نباید کاری داشته باشیم این یک آسیب بزرگ است و آموزش همراه با پژوهش همواره تاکید مقام معظم رهبری بوده است.
حجت الاسلام احیاء افزود: معلم نباید به محل خدمت فکر کند چه بسا در برخی از روستاها در کانکس به دانش آموزان، اموزش یاد می دهند و همین دانش آموزان باعث موفقیت در آینده می شوند و این مرهون نوع آموزش معلمان است.
وی تاکید کرد: معلمان با دانش آموزان در ارتباط باشند و معارف را به آنها منتقل کنند و آینده مملکت و رفع مشکلات جامعه مرهون زحمات معلمان است که راه و مسیر هدفمند را نشان و ارائه می دهند.ک/2
7345/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن