تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819877540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هم افزایی و مدیریت قرارگاهی عامل پیشروی در جهاد فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام اروجی:
هم افزایی و مدیریت قرارگاهی عامل پیشروی در جهاد فرهنگی است
شهرکرد - خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری هم افزایی و مدیریت قرارگاهی را عامل پیشروی در جهاد فرهنگی برشمرد.



به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی در دیدار با رئیس حوزه هنری استان با بیان اینکه در دو عرصه جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی قرار داریم گفت: جنگ اقتصادی نمود بیشتری دارد و مهمتر از جنگ اقتصادی جنگ فرهنگی است که سابقه و حساسیت بیشتری دارد.

وی افزود: به دلیل هزینه های سرسام آور جنگ فرهنگی نظام اسلامی هنوز بعد از گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی نتوانسته تعداد شبکه های تلوزیون خود را به ۵۰ شبکه برساند.

اروجی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰۰ شبکه هدفمند فارسی زبان به صورت ۲۴ ساعته علیه اعتقادات و مبانی دینی ما فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه هزینه های جنگ فرهنگی از تسلیحات جنگ فیزیکی بیشتر است، گفت: باید با هم افزایی و مدیریت قرارگاهی از ظرفیت های بین دستگاهی استفاده کنیم تا بتوانیم در جهاد فرهنگی پیشروی داشته باشیم.

اروجی گفت: اگر به صورت منقبض مشغول کارهای محیطی جامعه هدف باشیم و از هم افزایی با جامعه هنری و رسانه ای غفلت کنیم کارها ابتر می ماند.

وی با بیان اینکه دشمن در عرصه جنگ نرم با هم وجود به میدان آمده و با بیشترین توان و بالاترین ظرفیت هنری علیه مسائل توحیدی فعالیت می‌کند گفت: باید با در این عرصه از توانمندی حوزه هنری در عرصه هنر بیشترین استفاده را کرد.

در این دیدار اروجی بیان کرد: با راه اندازی سالن اجتماعات در فعالیت های فرهنگی میان حوزه هنری و اداره کل تبلیغات اسلامی استان هم افزایی شکل گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی بر برگزاری نشست های فصلی مدیران و کارشناسان فرهنگی و هنری تأکید کرد.

در این دیدار حجت الله شیروانی رئیس حوزه هنری استان با بیان اینکه از نظر ساختاری هیچ فاصله ای میان حوزه هنری و تبلیغات اسلامی وجود ندارد گفت: باید از فرهنگ و هنر دینی حمایت شود تا اهمیت دستگاه های فرهنگی بیشتر نمایان شود.

 


۱۳۹۳/۲/۱۶ - ۰۹:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن