تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820818652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وینگادا: درهای تیم به روی بازیکنان باز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تیم فوتبال امید ایران در 3 اردوی برون مرزی؛ وینگادا: درهای تیم به روی بازیکنان باز است تهران - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال زیر 21 سال (امید) ایران با تایید حضور در 3 اردوی بین المللی، گفت: درهای تیم امید به روی بازیکنان باز است و با شروع مسابقات لیگ برتر و دیگر لیگ ها با دقت بازیها را زیر نظر خواهیم داشت.


به گزارش ایرنا، «نلو وینگادا» در پایان تمرین عصر امروز (سه شنبه) تیم زیر 21 سال کشورمان در خصوص دسیناران خود، اظهار کرد: به انتخاب همکارانم احترام می گذارم چراکه آنان اطلاعات ارزشمندی از بازیکنان را در اختیارم گذاشته اند.
وی افزود: ما جلسات خوبی داشته ایم و هم اکنون اردوها را با 60 نفری که اطلاعات آنان را داریم برگزار خواهیم کرد.
سرمربی تیم امید ایران، گفت: به تدریج شناخت بیشتری از بازیکنان پیدا می کنم و این مساله تصیم گیری را برای انتخاب نهایی ترکیب تیم آسان خواهد کرد.
این مربی با بیان اینکه درهای تیم ملی به روی هیچ فردی بسته نیست، گفت: با شروع فصل جدید لیگ برتر و سایر لیگ ها، من و همکارانم این رقابت ها را از نزدیک رصد می کنیم تا بازیکنان مستعد را گزینش کنیم.
به گفته وی بازیکنان در این سن شرایط ایده آبلی برای آموزش دارند و گفت: احتمال ایجاد تغییر در ترکیب نفرات زیاد است ولی در حال حاضر راهی به غیر از اینکه با همین 60 بازیکن در اردوهای مختلف کارمان را ادامه دهیم، نداریم و تلاش می کنیم سطح فنی بازیکنان را افزایش دهیم.
وی در خصوص نشست امروز با علی کفاشیان و نصراله سجادی گفت: این جلسه فقط برای آشنایی با مسوولان وزارت ورزش بود و در جلسات بعدی در مورد برنامه ها، اردوها و نیازهای تیم صحبت خواهیم کرد.
وینگادا در خصوص صصحبت های علی کفاشیان که از قطعی شدت اردوی چین، ارمنستان و ازبکستان خبر داده است، گفت:علاوه بر این اردوها و دیدارهای که پیشنهاد آنرا به فدراسیون های عمان و اردن داده ایم، برنامه های دیگری نیز داریم و سعی می کنیم تا زمان بازیهای آسیایی اینچئون، 7 دیدار تدارکاتی داشته باشیم و با دو باشگاه ایرانی نیز روبرو شویم.
وی افزود: در اردوی چین که پیش از بازیهای آسیایی 2014 اینچئون خواهد بود با چند باشگاه چینی بازی می کنیم.
سرمربی پرتغالی تیم امید ایران عنوان کرد: اگر امکانات اجازه بدهد حضور در اردوی اروپایی کمک شایانی به تیم امید ایران خواهد داشت.
ورزشی(3)9122**3783**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن