تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818900328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاد لطفی رشد و بالندگی اش را با حضور در دل های مردم می جوید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور: استاد لطفی رشد و بالندگی اش را با حضور در دل های مردم می جوید گرگان - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور گفت: استاد محمدرضا لطفی رشد و بالندگی اش را با حضور در دل های مردم ایران زمین جستجو می کند و تعاملی با قدرت و قدرتمندان برای این رشد نداشت.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعلی جنتیˈ در پیام خود به مناسبت درگذشت استاد ˈمحمدرضا لطفیˈ که توسط ˈبابک دربیکیˈ مشاور وزیر و مدیر کل حوزه روابط عمومی وزارت در گرگان در مراسم تشییع و خاکسپاری استاد لطفی قرائت شد، افزوده است: لطفی از فخرآفرینان هنرمند کشور محسوب می شود و در واقع وی سر در سری درونی و علم به شوریدگی معانی داشت.
در ادامه این پیام تصریح شده است : لطفی در میان داشته هایش از دریای مواج هنر و مواهب هدایت گری بهره برده و رهنمون سازی نسل جوان و رهرو در کاروان این سرزمین کهن از مهمترین اهداف این هنرمند شهیر بوده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور در ادامه پیام خود با اشاره به این که لطفی هنرمندی مولف و مولفی هنرمند از گوهران ناب موسیقی بود، اضافه کرد: او در هنرش نه نسبتی با سیاست داشت و نه سفارش پذیر است، آنچه از دل درآید و بر دل نشیند.
جنتی در ادامه این پیام افزود : هنری که یادگار ایران و سرای امیدش با نوای دلنشین تار لطفی و سرود به یاد ماندنی غزل سرای نامدار معاصر با نوای خوش استاد شجریان از دل ها زدودنی نیست.
وی در پایان ضمن تسلیت به همه هنرمندان، هنردوستان، خانواده محترم لطفی و جامعه هنر یادآور شده: از شورای اسلامی شهر گرگان و شهرداری این شهرستان که با درایت قابل تقدیر مکان ویژه ای را در بافت تاریخی شهر گرگان برای تدفین این هنرمند بزرگ در نظر گرفتند صمیمانه سپاسگذاری می کنم و آرزوی تعالی، رشد و اعتلای موسیقی ناب ایران زمین را دارم.
7467/579
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن